خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

چشم طمع به دارایی کارگران دارند/ با هم باشیم از ما می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۲۲

عضو فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور است و هیچ بنگاهی به اندازه این سازمان پول و گردش مالی ندارد، گفت: مدام برای صندوق، برای بیمارستان‌های آن، شرکت‌ها و بانک آن نقشه می‌کشند اما اگر ما با هم باشیم اجازه این دست‌اندازی‌ها را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده (عضو فراکسیون کارگری مجلس) در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ورزشگاه شهید معتمدی گفت: خانه کارگر به این منظور تشکیل شد که بتواند در هر شرایطی از حقوق کارگران دفاع کند.

او با بیان اینکه در چهار دهه اخیر شرایط مختلفی را گذرانده‌ایم که گاهی تلخ و گاهی شیرین بوده، عنوان کرد: شاهد این بوده‌ایم در شرایطی که یک کارگر برای تهیه داروی خود مجبور است به چند داروخانه مراجعه کند و گرفتاری‌های اقتصادی ویژه‌ای دارد، کسانی پول‌های کلان به دست می‌آورند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: کسانی هستند که چشم طمع به دارایی‌های کارگران بسته‌اند. در چهار سال اخیر شاهد این بودیم که قصد دست‌اندازی به دارایی‌های کارگران را داشتند.

او با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگ ترین بنگاه اقتصادی کشور است و هیچ بنگاهی به اندازه این سازمان پول و گردش مالی ندارد، گفت: مدام برای صندوق، برای بیمارستان‌های آن، شرکت‌ها و بانک آن نقشه می‌کشند، اما اگر ما با هم باشیم اجازه این دست اندازی ها را نمی‌دهیم.

جلودارزاده خطاب به کارگران گفت: تصمیم‌گیر واقعی شما هستید. وقتی می‌خواهید انقلاب کنید شیرهای نفت را می‌بندید و انقلاب می‌کنید و وقتی هم که پای حق و حقوق‌تان وسط باشد، ایستادگی می‌کنید.

او با بیان اینکه اگر ما با هم باشیم نه تنها نمی‌ترسیم که از ما می‌ترسند، عنوان کرد: مگر کارگران نیشکر هفت تپه نبودند؟ آنها ایستادگی کردند، درست است که سختی کشیدند، اما اکنون شرایط شان بهبود یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز