خبرگزاری کار ایران

رئیسیان:

همه متهمان پرونده هفت‌تپه، پنج سال حبس گرفتند/ امیدواریم رئیس قوه قضاییه در احکام تجدیدنظر کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۹۱

وکیل مرضیه امیری از پنج سال حبس موکلش و باقی متهمان پرونده هفت‌تپه و امیدواری برای شکسته شدن این احکام خبر داد.

امیر رئیسیان (وکیل مرضیه امیری و چند تن دیگر از متهمان پرونده هفت‌تپه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: حکم بدوی مرضیه امیری (خبرنگار) ده سال و نیم حبس به اضافه شلاق بود که توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب صادر شد؛ در مرحله‌ی بعد، در تجدیدنظرخواهی پرونده به دادگاه ۳۶ تجدیدنظر ارسال شد که تمام اتهامات ایشان را مصداق اجتماع و تبانی دانستند و در نهایت، ایشان پنج سال حبس اجرایی گرفتند.

وی با بیان اینکه هم امیری و هم باقی متهمان پرونده هفت‌تپه همگی پنج سال حبس گرفتند، افزود: فارغ از اینکه هیچ اقدامی در پرونده هفت‌تپه مجرمانه نبوده، ولی نقش و تاثیر اقدامات متفاوت بوده است؛ با این حال همه بدون استثنا و تمایزگذاری، پنج سال حبس گرفتند.

رئیسیان اضافه کرد: اخیرا پرونده برای اجرای احکام ارسال شده است؛ ما طبعا به دیوان عالی شکایت کرده و تقاضای اعاده دادرسی می‌کنیم، در عین حال، امیدواریم رئیس قوه قضاییه برمبنای ماده ۴۷۷ قانون آیین  دادرسی کیفری، در پرونده متهمان هفت‌تپه تجدیدنظر کند و احکام شکسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز