خبرگزاری کار ایران

دعوت شورای اسلامی کار آذرآب از نیروی انتظامی؛

برگزاری کلاس‌های آموزشی نیروی انتظامی جهت مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی در آذرآب

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۲۸

کلاس‌های آموزشی رایگان از سوی نیروی انتظامی جهت مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی در شرکت صنایع آذرآب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب، جلسه شورای اسلامی کار با رئیس پلیس امنیت استان مرکزی و فرمانده انتظامی استان مرکزی انجام شد.

این جلسه طی چند روز گذشته، در راستای پیگیری پرونده پرسنل بازداشت شده و گلایه‌مندی از اتفاقات تلخی که در مقابل در شرکت آنهم شرکتی که در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تحریم خدمات بسیاری به کشور داشته، صورت پذیرفت.

پیگیری پرونده قضائی فریبرز پرنا،‌ جلب حمایت درجهت گرفتن سهم صنایع استان از پروژه‌های تعریف شده در سطح کشور و ... از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

سردار مفخمی شهرستانی در این جلسه حفظ احترام، حرمت و کرامت انسان‌ها به ویژه کارگران شریف را جزو خطوط قرمز خود دانسته و اذعان داشت: با مامورانی که از این خطوط عبور کرده‌اند برخورد صورت گرفته است.

مفخمی از دعوت اعضای شورای اسلامی کار جهت حضور ایشان در شرکت و کمک به حذف خاطره تلخ برخورد نیروی انتظامی با کارگران استقبال کرد.

همچنین سردار مفخمی پیشنهاد داد کلاس‌های آموزشی رایگانی از سوی نیروی انتظامی با اساتید مجرب در مقطع دکترا جهت مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی در شرکت برگزار گردد و تعامل بیشتری در جهت مبارزه با رانت و فساد در مجموعه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز