خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

استقلال هزینه دارد و مردم ایران هزینه این استقلال را پذیرا هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۳۶

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاوان خون شهید سردار سلیمانی بیرون راندن آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه است و این مطلب از سوی رهبر و فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا مججوب (نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) صبح امروز در بیان ارزیابی خود از عملیات «شهید سلیمانی» و انتقام بامداد امروز ایران از اقدام جنایتکارانه آمریکا گفت: بدون شک اقدام اخیر یک اشتباه محاسباتی خطیر دیگر از سوی رییس جمهوری ایالات متحده، دونالد ترامپ است. ایالات متحده باید تاوان خطای بزرگ خود را بدهد.

او با بیان اینکه پیش از این نیز رفتارهای نابخردانه آمریکار ا دیده‌ایم و در این مورد آخر هیچ ارگان و نهاد نظامی مسئولیت این حماقت ترامپ را جز خود شخص ترامپ نپذیرفت، افزود: بدنبال حوادث اخیر که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهانش شد اولین بار این رسانه‌های امریکایی بودند که با شخصیت‌سازی عنوان ژنرال را به سردار سلیمانی دادند و مرتبا از تبحر و نبوغ نظامی وی صحبت می‌کردند. حال کجای دنیا نابغه نظامی کشوری را در یک کشور دیگر که آنهم به‌صورت رسمی دعوت شده، ترور می‌کند؟

محجوب با بیان اینکه روز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» سرآغاز تاریخ جدید خاورمیانه محسوب می‌شود، افزود: تاوان خون شهید سردار سلیمانی بیرون راندن آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه است و این مطلب از سوی رهبر و فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله تاکید شده است.

او با بیان اینکه آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه جز شرارت هیچ زایشی نداشته‌اند، افزود: اثر شرارت‌های خرابکارانه آمریکایی‌ها را امروزه در بیشتر نقاط دنیا به ویژه در عراق و سوریه گرفته تا شمال آفریقا می‌بینیم و نقشه راه آنها خراب کردن بنیادهای اجتماعی، اقتصادی و نظامی کشورهایی است که بیشتر در غرب آسیا زندگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: عملیات تروریستی بغداد به دستور شخص «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت و او به این جنایت آشکار، اعتراف کرد. از این رو در تروریستی و جنایت‌آمیز بودن این عملیات شائبه و تردیدی نیست چراکه سابقه ندارد یک کشوری با ایجاد یک پایگاه نظامی در یک کشور دیگر مقام عالی‌رتبه کشور دیگری را ترور کند.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه استقلال هزینه دارد، افزود: یکبار برای همیشه هزینه‌ی این استقلال را  می‌دهیم تا دیگر اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز