خبرگزاری کار ایران

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی و جایگزینی معلمان

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۵۸۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس طبقه‌بندی مشاغل، معلمان شامل رتبه‌بندی خواهند شد و مشاغل اداری فرصت دارند که بین اینکه می‌خواهند نیروی آموزشی یا اداری باشند، انتخاب کنند و اگر مشاغل آموزشی را انتخاب کردند تا مهر فرصت داریم که برای جایگزینی آنها فکر کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر چند کار را در دستور کار داشتیم، عنوان کرد: رتبه‌بندی فرهنگیان تصویب و ابلاغ شده است و تلاش می‌کنیم تا بهمن اجرا شود، بنابراین بر اساس طبقه‌بندی مشاغل، معلمان شامل رتبه بندی خواهند شد و مشاغل اداری فرصت دارند که بین اینکه می‌خواهند نیروی آموزشی یا اداری باشند، انتخاب کنند و اگر مشاغل آموزشی را انتخاب کردند تا مهر فرصت داریم که برای جایگزینی آنها فکر کنیم.

او افزود: باید سازمان اداری شامل کارمندانی باشد که تجربیات شأن انباشته و تخصصی شده است، چراکه بخشی از مشکلات به دلیل عدم آشنایی مسئولان با قوانین و مقررات است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اینکه مشاغل آموزشی چه مشاغلی است قابل بررسی است و هیچ نگرانی وجود ندارد، چون تا مهر فرصت داریم که متناسب با آن سیستم خود را طراحی و اجرایی کنیم. 

او همچنین با اشاره به طرح تامین مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن، اظهار کرد: خوشبختانه در استان‌های مختلف حدود دو میلیون متر مربع زمین برای مسکن فرهنگیان در نظر گرفته شده است و پول مهمی از ساخت مسکن مربوط به زمین است و با این اوصاف بخشی از مسیر در زمینه تامین مالی پروژه با تامین زمین پیموده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز