خبرگزاری کار ایران

غفاری:

امسال 8200 میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شد/ پرداخت مطالبات جاری و تسویه مطالبات معوق درحال انجام است

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۳۳۸

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری 15 هزار و 250 میلیارد تومان به مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان پرداخت شده است که 8200 میلیارد تومان آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «شهرام غفاری» اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت شاهد ایجاد تغییرات مثبتی در پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی هستیم و علاوه بر پرداخت مطالبات جاری برای پرداخت و تسویه مطالبات معوق نیز درحال اقدام هستیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود 7 هزار میلیارد تومان به مراکز خصوصی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است، افزود: مجموع مطالبات باقی مانده سال جاری مراکز درمانی 3200 میلیارد تومان است که 1700 میلیارد تومان آن مربوط به وزارت بهداشت و 1500 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

 غفاری ادامه داد: مطالبات وزارت بهداشت و بخش خصوصی از سازمان تأمین اجتماعی که معوق شده است و مربوط به سنوات قبل است حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان است. از این مبلغ 1200 میلیارد تومان مربوط به مطالبات وزارت بهداشت است و 1100 میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: مجموع مطالبات وزارت بهداشت بر اساس مستنداتی که تحویل سازمان تأمین اجتماعی شده حدود 2900 میلیارد تومان است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با تشکر از مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان بابت ارائه خدمات به آحاد جامعه بویژه بیمه شدگان این سازمان، گفت: سازمان تأمین اجتماعی با 48 هزار ارائه دهنده خدمت طرف قرارداد است که شامل بیش از 20هزار پزشک، 10 هزار داروخانه و 900بیمارستان از جمله 700 بیمارستان دانشگاهی است.

غفاری بیمارستان‌های دانشگاهی را از مهمترین تأمین‌کنندگان خدمات درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی با 61 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور طرف قرارداد است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز