خبرگزاری کار ایران

آغاز نوسازی و تجهیز آسانسور بیمارستان امام خمینی در پی انتشار یک خبر

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۲۱۲

عملیات نوسازی آسانسور بیمارستان امام خمینی ارومیه که چندی پیش خبرساز شده بود، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرستاران بیمارستان امام خمینی ارومیه از آغاز عملیات نوسازی آسانسور این بیمارستان بعد از دو سال خبر دادند.

چندی پیش خبری در ایلنا مبنی بر اختلال خدمت‌رسانی به بیماران و مشکلات شغلی کادر درمانی بیمارستان امام خمینی ارومیه به دلیل خراب بودن آسانسور؛ منتشر شد.

پرستاران بیمارستان می‌گویند: خوشبختانه آسانسورهای بیمارستان امام خمینی ارومیه در حال تعویض و نوسازی است و بالاخره بعد از دو سال عملیات نوسازی آسانسورها را شروع کردند و پیمانکار با سرعت در حال انجام کار است.

به گفته آنها؛ فاز قدیمی بیمارستان امام خمینی ارومیه در پنج طبقه شامل حدودا ۳۰ بخش _ ۶ بخش ICU_ آزمایشگاه_رادیولوژی و سی تی اسکن _ سه واحد اتاق عمل است که در کل دارای ۴ آسانسور مخصوص حمل بیمار و مراجعه کننده بوده حدودا از دو سال پیش دو آسانسور به علت خرابی‌های مکرر کلاً تعطیل و از رده خارج شدند. از چندی پیش نیز یک آسانسور دیگر هم به علت خرابی از کار افتاده بود. حتی روزانه برای ساعاتی کل فاز قدیم بیمارستان بدون آسانسور بود.

در نهایت مسئولان بیمارستان برای نوسازی آسانسور اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز