خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی ۲ درمانگاه تامین اجتماعی در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۹۷

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی درمانگاه جزیره خارگ و درمانگاه دوم در جنوب شهر بوشهر به عنوان اولویت‌های مدیریت درمان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «زهرا نویدی فرد» در دیدار با کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: سالیان متمادی است که تعامل خوبی میان مدیریت درمان و دانشگاه برقرار است و از این جهت مشکلات بسیاری در حوزه درمان برطرف شده است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر ضمن قدردانی از ایجاد خدمات اورژانس هوایی برای جزیره خارگ، در راستای تکمیل خدمات درمانی تامین اجتماعی از در دستور کار قرار گرفتن راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی در راستای تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های ذیربط شاهد خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ باشیم.

نویدی فرد همچنین از پیگیری ایجاد درمانگاه دوم در شهر بوشهر خبر داد و افزود: درصدد ایجاد درمانگاه دوم در شهر بوشهر هستیم تا بتوانیم هم از بار مراجعه خدمات سرپایی بیمارستان سلمان فارسی و درمانگاه مبعث کم کنیم و هم بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیت تری به مردم این استان ارائه کنیم.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در سطح استان بوشهر خواستار همکاری هرچه بیشتر برای حل این مشکل در سطح استان شد.

کشمیری در ادامه این دیدار به تعامل و همکاری خوب بین دو دستگاه اشاره کرد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی از هر توسعه و پیشرفتی در حوزه درمان در سازمان های همسو استقبال می کنیم از اینرو که باعث خدمات دهی بهتر به مردم است.

وی در ادامه افزود: تامین اجتماعی را به عنوان یک همراه و یاور در بخش خدمات دهی حوزه درمان می بینیم از این رو با تمام توان خود را برای همکاری و تعامل با سازمان  تامین اجتماعی بکار می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز