خبرگزاری کار ایران

بیش از دو ماه معوقات مزدی کارگران حفاری شمال/ هزینه ایاب و ذهاب هم دیگر نداریم!

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۰۳

کارگران حفاری شمال بیش از دو ماه است که دستمزد نگرفته‌اند؛ آنها در نامه‌ای خواستار بهبود اوضاع شده‌اند.

جمعی از کارگران ستادی و عملیاتی حفاری شمال در تماس با خبرنگار ایلنا از ادامه تاخیر در پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که بیش از دو ماه است دستمزد نگرفته‌اند، خواستار تغییر در اوضاع شدند و گفتند: پرداختِ هر سه ماه یکبار، زندگی ما را مختل کرده است.

این کارگران در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت، خواستار پرداخت معوقات مزدی خود شدند.

در این نامه آمده است: «همانطور که مستحضر هستید، مدتی است که سیستم پرداخت حقوق و دستمزد از رویه منظم خارج گردیده و با توجه به بدعهدی‌های مکرر شرکت در پرداخت حقوق، شرایط زندگی و معیشتی پرسنل دستخوش چالش‌های فراوانی گشته که فشار مضاعفی بر همکاران و خانواده‌هایشان تحمیل شده است. به صورتی که اکثراً به سبب تأمین حداقل مخارج روزمره، مقروض گشته و حتی بعضاً در هزینه‌های ایاب و ذهاب به محل کار نیز، نیازمند مانده‌ایم. پرداخت‌های موردی 3ماهه یا چندماه یکبار آن هم به اندازه حقوق یکماه، صرفاً بخش ناچیزی از بدهی‌های پرسنل را جبران می‌کند و ادامه این روند بطور کامل، زندگی پرسنل را مختل می‌کند. لازم به ذکر است در تمامی فراز و نشیب‌های اقتصادی شرکت که در چندسال اخیر رخ داده است، کلیه پرسنل خدوم مستقر در مناطق عملیاتی به صورت شبانه‌روزی و بطور دلسوزانه و فداکارانه، تمام تلاش‌های خود را، درجهت اعتلای اهداف سازمانی شرکت معطوف داشته‌اند. بارز است که سرمایه ارزشمند هر سازمان در ابتدا نیروی انسانی متخصص و متعهد با محیطی امن و همراه با آرامش شغلی می‌باشد.»

این در حالیست که روابط عمومی شرکت اعلام کرده به محض تامین نقدینگی، معوقات کارگران که تعداد آنها حدود 1700 نفر است، پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز