خبرگزاری کار ایران

فیروزآبادی:

برآورد صحیحی از توانایی‌های سرمایه‌گذار فولاد میبد صورت نگرفت/ صدها کارگر بیکار و مجتمع به تعطیلی کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۵۷۶

نماینده تفت و میبد در مجلس با اشاره به واگذاری مجتمع فولاد میبد به بخش خصوصی گفت: این مجتمع در جریان خصوصی‌سازی دو مرتبه به بخش خصوصی واگذار شد که متاسفانه برآورد صحیحی از توانایی‌های سرمایه‌گذار نشد و این مجتمع را به تعطیلی کشاندند.

به گزارش ایلنا، «کمال دهقانی فیروزآبادی» در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: مجتمع فولاد میبد در ابتدای دهه هشتاد با سرمایه ملی کار خود را شروع کرد و شانه به شانه مراکز تولید فولاد کشور زد اما این دوران شکوفایی تا سال 88 بیشتر طول نکشید و این مجتمع در جریان خصوصی‌سازی دو مرتبه به بخش خصوصی واگذار شد که متاسفانه برآورد صحیحی از توانایی‌های سرمایه‌گذار نشد و این مجتمع را به تعطیلی کشاندند، آنچه مهم است تنها بیکاری چند صد کارگر نیست؛ بلکه وارد شدن زیان‌های میلیونی به سرمایه‌گذاران خرد این مجتمع و اعتقاد از دست رفته مردم به سرمایه‌گذاری در بخش تولید بود.

وی، گفت: از رئیس جمهور که وزیران اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت را مکلف به بازبینی در واگذاری شرکت فولاد میبد کرده تشکر می‌کنم  و درخواست دارم همانگونه که گفته‌اند تا حل مشکل و شروع فعالیت مجتمع فولاد میبد کنار ما باشند و ما را یاری دهند.

دهقانی فیروزآبادی، ادامه داد: در مورد شهرستان تفت و آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان از تصمیمات اساسی دولت در آبرسانی پایدار که عملیات اجرایی آن با سفر رئیس جمهور به استان یزد شروع شد قدردانی می‌کنم و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و روستائیان خصوصا احیای قنوات عنایت ویژه دولت را طلب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز