خبرگزاری کار ایران

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد؛

پرداخت یارانه حمایتی در سه مرحله/ یارانه آبان واریز و قابل برداشت شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۷۳۴

سازمان برنامه و بودجه جزئیات پرداخت یارانه حمایتی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دور نخست پرداخت یارانه حمایتی طی سه روز پرداخت خواهد شد، بر این اساس مرحله اول امروز دوشنبه 27 آبان، مرحله دوم، پنج‌شنبه 30 آبان و مرحله سوم شنبه 2 آذر پرداخت خواهد شد.

در روزهای اخیر بحث سهمیه‌بندی بنزین به محور اصلی رسانه‌‌ها تبدیل شده است. در حال حاضر 2 مطالبه اصلی چه از سوی سران قوا و چه از سوی رهبر انقلاب در خصوص مدیریت قیمت کالاها و همچنین  تسریع در پرداخت منابع حاصل از این طرح به حساب خانوارها مطرح شده است.

برآوردها نشان می‌دهد، بر اساس کلیات طرح کمک معیشتی دولت، نزدیک به 2.7 میلیون خانوار 1نفره، نزدیک به 3 میلیون خانوار 2نفره، 4.5 میلیون خانوار 3نفره و 5 میلیون خانوار 4نفره کنار 2.6 میلیون خانوار 5نفره به بالا از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گفته مقامات دولتی ، مبلغی نزدیک به 2500 میلیارد تومان  به‌صورت تنخواه برای پرداخت دور اول کمک معیشتی دولت تهیه شده است.

کارگران، کارمندان، معلمان، روستاییان و عشایر، مستمری بگیران، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و اقشار کم درآمد از گروه‌هایی به حساب می آیند که بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت می‌شود.

  رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این، زمان نخستین مرحله واریز این طرح حمایت معیشتی را حداکثر تا ۱۰روز آینده اعلام کرده بود.

 همچنین یکصد و پنجمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ یکشنبه (۲۶ آبان‌ماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز