خبرگزاری کار ایران

شورای قرارگاه جهاد توانمندسازی به ریاست محسن رضایی تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۵۳

سی و پنجمین نشست شورای قرارگاه جهاد توانمندسازی به ریاست محسن رضایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین رستمی (مدیرعامل ستاد شورای قرارگاه جهاد توانمندسازی) دستور این جلسه را با موضوع اقدامات قرارگاه موج الحسین در روستای بردیه استان خوزستان از توابع شهرستان سوسنگرد اعلام کرد.

در این جلسه با حضور اصغر نوراله‌زاده (مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید)، حسین سازور (رئیس شورای قرارگاه)، محمود ژولیده (عضو شورای مرکزی قرارگاه)، محمدی (مسئول فرهنگی)، افضلی (مسئول توانمندسازی و خودکفایی)، جاوید (مسئول صندوق قرض‌الحسنه روستای بردیه)، گزارشی از اقدامات خود از زمان تاسیس قرارگاه تاکنون در خصوص ساخت 20 واحد مسکونی، ایجاد 500  فرصت شغلی پایدار، ساخت مجتمع آموزشی، انتقال آب شرب و زهکشی منطقه، پرداخت وام به اهالی روستا، ارائه خدمات پزشکی و درمانی و تاسیس قرارگاه فرهنگی ارائه شد.

در ادامه محسن رضایی (رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور) ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قرارگاه موج الحسین (ع) در امر توسعه روستایی خاطرنشان کرد: جهاد توانمندسازی در کشور کمتر از آزادسازی خرمشهر نیست و محرومیت‌زدایی باید به موفقیت عینی در کشور برسد که این امر نیازمند الگوسازی و ایجاد مدل است که بحمدالله این قرارگاه توانسته نقش خوبی را ایفا کند.

در انتها رضایی یادآور شد: سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های قرارگاه باید به گونه‌ای باشد که بتوان این روستا را الگویی نمادین از مدیریت جهادی که مورد نظر اسلام است، معرفی نمود و این الگو را به روستاها یا حتی شهرها و استان‌های دیگر  نیز تسری داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز