خبرگزاری کار ایران

سلیمی:

مدیریت فشل لیبرال‌ها چه به روز هپکو آورد/ شرکت‌های شبهه دولتی کارخانجات را تبدیل به زمینه سوخته کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۶۴

یک نماینده مجلس گفت: شرکت‌های شبهه دولتی از رانت‌های ویژه استفاده کردند و کارخانجات را تبدیل به زمینه سوخته کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان قرائتِ نظر موافقان و مخالفان گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ضمن تبریک روز 13 آبان با اشاره به موضوع اصل 44 قانون اساسی و نحوه واگذاری‌ها، مطرح کرد: اتفاقات عجیبی در این واگذاری‌ها ایجاد شد. مدیریت فشل لیبرال‌ها چه به روز هپکو آورد.

وی گفت: قرار بود دست دولت از اقتصاد کوتاه شود، شرکت‌های شبهه دولتی از رانت‌های ویژه استفاده کردند و کارخانجات را تبدیل به زمینه سوخته کردند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به هفت تپه، رشت الکتریک و مشکلات آنها تاکید کرد: واگذاری‌ها در هفت تپه باعث اتفاقات شومی در کشور شد و با اصلاحاتی که در این گزارش باید ایجاد شود، دیگر اشتباهات در واگذاری‌ها نباید اتفاق بیفتد.

نماینده مردم محلات در مجلس اضافه کرد: کمیسیون در موضوع گزارش زحمت کشیده است، اما باید درباره اهلیت‌ها دقت شود، مقام معظم رهبری هم درخصوص اهلیت در واگذاری‌ها نکاتی را متذکر شده‌اند. آیا هدف از خصوصی‌سازی این بود؟ الان بزنگاه اصلاح است، روزنه‌ها باید گرفته شود و در این موضوع اخطار اصل 74 قطعا وجود دارد. نباید قفل روی قفل بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز