خبرگزاری کار ایران

احمدزاده:

پرداختی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی طرف قرارداد بیش از صورتحساب‌های ارسالی بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۱۵

مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: طی سه ماه گذشته میزان پرداختی انجام شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی بیش از صورت‌حساب‌های جاری بوده و بخشی از بدهی معوق پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، «علیرضا احمدزاده» اظهار داشت: با توجه به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حضور ریاست محترم جمهوری و وزیر بهداشت درباره مطالبات معوق این دانشگاه از سازمان تأمین اجتماعی توجه به این موضوع لازم است که در ماه‌های اخیر، با پیگیری‌های به عمل آمده بین وزارت بهداشت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی مسیر مشخصی برای پرداخت به موقع مطالبات جاری و تسویه بدهی‌های معوق تعیین شده است.

 احمدزاده تأکید کرد: طی یک ماه گذشته بالغ بر 1500 میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و 1400 میلیارد تومان از مطالبات سایر مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی افزود: طی سه ماه اخیر نیز 4600 میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی و 3680 میلیارد تومان به سایر مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است. صورت‌حساب‌های مربوط به عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دوره سه ماهه قطعا کمتر از این مبلغ و در حدود 2000 میلیارد تومان خواهد بود، بنا بر این بیش از 2500 میلیارد تومان از مطالبات معوق دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.

مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت مطالبات سایر مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان را نیز از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: طی سه ماه گذشته پرداختی 3680میلیارد تومانی به این دسته از مراکز درحالی انجام شده است که صورت‌حساب‌های ارسالی آنان در این دوره 3 ماهه حدود1800 میلیارد تومان بوده است و مابقی پرداختی بابت تسویه بخشی از مطالبات معوق انجام شده است.

احمدزاده بیان اینگونه مطالب از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را مغایر با فضای همکاری سازنده بین وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تلاش گسترده صورت گرفته برای پرداخت و به روزرسانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد انتظار می‌رود که روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مسیر و خط مشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعامل سازنده و همکاری حداکثری برای خدمت رسانی به مردم و برنامه ریزی مناسب به منظور تسویه مطالبات از سازمان تأمین اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز