خبرگزاری کار ایران

از سوی کریم یاوری؛

تدابیر لازم برای راه‌اندازی مجدد تولید در روعن نباتی جهان تشریح شد/ کارگروه‌های تسهیل ‌و‌رفع موانع تولید در محل بنگاه‌های اقتصادی برگزار شوند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۵۳۳

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتخاذ تدابیری برای آغاز به کار روغن نباتی جهان، خبر داد.

 «کریم یاوری» با اشاره به تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان به خبرنگار ایلنا، گفت: در آینده نزدیک شاهد شروع تولید در این بنگاه اقتصادی خواهیم بود. این بنگاه اقتصادی که به دلائل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و کمبود مواد اولیه و نقدینگی مدتی تعطیل بوده بزودی فعالیت تولیدی خود را از سر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این بنگاه اقتصادی حدود صد کارگر مشغول به کار هستند، گفت: تمام کارگران با همکاری موثر در جریان راه‌اندازی بنگاه و بازسازی و به‌روزرسانی دستگاه‌ها و ماشین آلات مشارکت می‌کنند. 

مدیرکل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حدود سه هزار تن مواد اولیه (روغن خام) به کارخانه وارد شده تا پس از بازسازی دستگاه‌ها تولید در بنگاه به جریان درآید.

وی افزود: در شرایط کنونی فعالیت دو چندان کارگروه‌های تسهیل ‌و‌رفع موانع تولید، در استان‌ها مورد انتظار است. چنانچه این کارگروه‌ها موانع تولید استان‌ها به ریاست استانداران جلسات را در محل فعالیت بنگاه‌های اقتصادی با حضور نماینده کارگران و کارفرمایان برگزار کنند کارگشا  و اثر بخش تر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز