خبرگزاری کار ایران

آنها که پیامک قطع یارانه را دریافت نکرده‌‌اند نگران حذف یارانه‌های خود نباشند/ سامانه واریز مشکل دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۸۶

با ارسال پیامکی به سرپرستان خانوار دلیل عدم واریز یارانه شهریور ماه به حساب‌‌ها توضیح داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته از سوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه اعلام شد که سامانه هدفمندی یارانه‌ها دچار اختلال شده است و سرپرستانی که پیامک قطع یارانه را دریافت نکرده‌اند، "نباید" نگران قطع یارانه‌های خود باشند. 

ظاهرا این مشکل با گذشت بیش از ۱۲ ساعت هنوز حل نشده است؛ چراکه در این‌باره امروز پیامکی به سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر ارسال شد. 

در متن این پیامک آمده است: «هموطن گرامی؛ چنانچه یارانه شهریور ماه شما واریز نشده و پیامک حذف یارانه را دریافت نکرده‌اید، خانوار شما در این ماه مشمول حذف نشده است. عدم واریز یارانه شهریور ماه، به دلیل بروز مشکل در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌هاست. در این خصوص، اطلاع‌رسانی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام خواهد گرفت.» 

پس از انتشار خبر حذف یارانه‌ ۲۰۰ هزار خانوار متعلق به دهک‌های پردآمد جامعه، فقرا، کارگران و بازنشستگان حداقلی‌بگیر بابت حذف اتفاقی یارانه‌های خود نگران شدند. تعدادی از آنها که پیامک اخیر را دریافت کرده‌اند، با ابراز نگرانی از قطع یارانه‌های خود، خواستار پیگیری این موضوع توسط ایلنا شده‌اند. 

  خبرگزاری کار ایران هم حسب مسئولیت اطلاع‌رسانی، در روزهای آینده اطلاعات کامل‌تری در این‌باره در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز