خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

هنوز معوقات مزدی کارگران هپکو پرداخت نشده/ سازمان خصوصی‌سازی باید تکلیف سهامدار را مشخص کند/ بازداشتی‌ها را از استانداری پیگیری کنید

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۱۰

آبایی هزاوه از ادامه رایزنی‌ها برای تامین مطالبات کارگران هپکو اراک خبر داد؛ مطالباتی که مدتهاست اعتراضات کارگران را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعترضات کارگران هپکو در هفته گذشته منجر به بازداشت بیش از 25 کارگر شد که همه این کارگران به جز 6 نفر تاکنون به قید وثیقه یا کفالت آزاد شده‌اند؛ مهم‌ترین خواسته‌های کارگران هپکو، پرداخت معوقات مزدی چند ماهه، تعیین تکلیف سهامدار و همچنین راه افتادن مجدد تولید است.

محمدتقی آبایی هزاوه (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی) در ارتباط با پیگیری مطالبات کارگران و نتایج به دست آمده می‌گوید: دیروز استاندار، تهران بودند تا پیگیری موضوع را انجام دهند؛ امیدوارم به زودی مشکلات هپکو حل شود.

وی در ارتباط با پرداخت مطالبات مزدی کارگران گفت: هنوز پرداخت معوقات  صورت نگرفته و برنامه‌ریزی‌های آن کماکان در حال انجام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ارتباط با تعیین تکلیف سهامدار هپکو گفت: تکلیف سهامدار در سازمان خصوصی‌سازی باید مشخص شود و این، کار یک روز و دو روز نیست؛ سازمان خصوصی‌سازی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما موضوع در حال بررسی است منتها زمان می‌برد.

وی در ارتباط با وضعیت بازداشتی‌ها گفت: این موضوع را از استانداری پیگیری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز