خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع فعالان اقتصادی آدربایجان غربی :

با تمام توان درصدد رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۳۲

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس سیاست دولت تدبیر و امید و حمایت دستگاه قضا هیچ اقدامی در جهت تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی انجام نمی‌شود و با تمام توان درصدد رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی هستیم.

به گزارش ایلنا، "حاتم شاکرمی" پانزدهم شهریور، در دومین روز از سفر دوروزه خود به استان آذربایجان غربی در جمع نمایندگان کارگران، کارفرمایان، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران این استان با عنوان اینکه در این راستا از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات قابل توجهی انجام شده است، تصریح کرد: در خصوص بدهی بنگاه‌های اقتصادی به بانک‌ها و رفع این مشکل تفاهم نامه‌هایی با بانک‌ها منعقد شده است.

وی  با گرامیداشت هفته تعاون خاطرنشان کرد :تعاونی یک فعالیت اقتصادی است که منحصر به مکان و زمان خاصی نیست و در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است که فعالیت‌های بسیار مهم اقتصادی در قالب تعاونی‌ها انجام می‌شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اخلاق مداری،مسئولیت اجتماعی و افزایش مشارکت اقتصادی مردم را از نقاط قوت فعالیت تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: با تقویت تعاونی‌ها عدالت اجتماعی تقویت می‌شود.

وی نوسازی و بازسازی فرهنگ تعاونی، حرکت به سمت نوآوری و سازگاری با شرایط جدید به لحاظ تکنولوژی را لازمه فعالیت تعاونی‌ها عنوان کرد.

شاکرمی از راه‌اندازی سامانه روابط کار با هدف کاهش مراجعات حضوری کارگران و کارفرمایان به ادارات کار و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده با بیش از۴۰ زیر سامانه خبر داد و گفت: برای بهره مندی از این سامانه کارگران و کارفرمایان باید جهت احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه‌اندازی این سامانه مسیر بسیاری از فسادها مسدود خواهد شد.

وی خطاب به تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان تصریح کرد: آنچه که ما از تشکل‌ها انتظار داریم این است که به دور از شعارزدگی تشکل‌های خود را تقویت کنند و این کار مهم را از ابتدای دولت تدبیر و امید انجام داده‌ایم و توسعه ۶۵درصدی تشکلات از ابتدای دولت تدبیر و امید شاهدی بر این ادعاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز