خبرگزاری کار ایران

دستفروشان تبریز: با جمع‌آوری بساط و ایجاد بازار شب مخالفیم/ مغازه‌داران: بساطی‌ها، بازارمان را کساد کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۰۱

جدال دستفروشان تبریز با مغازه‌داران ادامه دارد. دستفروشان می‌گویند: طرح جمع‌آوری حیات ما را به مخاطره می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از آغاز طرح جمع‌آوری دستفروشان در میدان نماز تبریز، چند روزی می‌گذرد.

دستفروشان تبریزی به این طرح که راه امرار معاش آنها را مسدود می‌کند و همچنین با طرح ایجاد بازار شب در میدان نماز مخالفند؛ این دستفروشان روز گذشته و روزهای قبل از آن بارها به نهادهای مسئول مراجعه کرده و خواستار توجه به اوضاع معیشتی خود شده‌اند.

یکی از این دستفروشان با ابراز نگرانی از آینده شغلی خود می‌گوید: اگر چاره دیگری داشتیم، دستفروشی نمی‌کردیم؛ ما نه سرمایه مغازه باز کردن داریم؛ نه حتی سرمایه‌ای که با آن یک پراید ساده بخریم و مسافرکشی کنیم. راه دیگری نداریم. مدتی بود که چند صد دستفروش در محدوده بازار و میدان نماز تبریز از راه بساط پهن کردن، نان درمی‌آورند. نباید این راه مسدود شود.

این درحالیست که مغازه‌داران محدوده می‌گویند: دستفروشان و بساط آنها، بازار ما را کساد کرده است. قرار نیست بار مشکلات معیشتی آنها برعهده ما مغازه‌داران بیفتد.

این مغازه‌داران بارها به مقامات مسئول نامه‌نگاری کرده و خواستار جمع‌آوری دستفروشان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز