خبرگزاری کار ایران

کارگران شرکت «ایرکست شاونبرگ» ۷ماه مزد طلبکارند/ نماینده ماهشهر: کارفرما ملزم به پرداخت معوقات است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۱۳

کارگران شرکت «ایرکست شاونبرگ» که در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، هفت ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده، دارند. این کارگران روز گذشته به دفتر فرمانداری بندر ماهشهر مراجعه کردند.

تعدادی از کارگران شرکت «ایرکست شاونبرگ» در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: به‌صورت مشخص بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران این شرکت که در زمینه ساخت اسکلت‌های فلزی سنگین در بندر ماهشهر فعالیت دارند، هفت ماه معوقات مزدی و بیمه‌ای دارند.

این کارگران از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها و ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند و در ادامه گفتند: مدیران شرکت هرچند روز یک بار قول پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای را می‌دهند اما تاکنون این وعده عملی نشده است.

به گفته این کارگران، به تعویق افتادن هفت ماه مزد در این شرایط دشوار اقتصادی، غیرقابل تحمل است لذا رسیدگی به این مشکل را از مسئولان شهرستانی و حتی استانی خواستاریم.

علی گلمرادی (نماینده مردم ماهشهر، بندر امام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی) که در جمع کارگران معترض در مقابل ساختمان فرمانداری ماهشهر حاضر شده بود، با تاکید بر پرداخت مطالبات معوقه مزدی کارگران این شرکت گفت: پرداخت حقوق کارگران در زمان مقرر یکی از الزام‌های شرکت‌های خصوصی و دولتی است که متأسفانه در ماهشهر این مهم رعایت نمی‌شود.

به گفته وی، برای پرداخت حقوق کارگران شرکت ایرکست شاونبرگ به مدیران این شرکت هشدار داده شده و باید در کمترین زمان ممکن حق و حقوق کارگران این شرکت پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز