خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۲۹

سازمان تأمین اجتماعی با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت روز قدس از عموم هموطنان برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس با ابتکار به یادمادنی حضرت امام خمینی(ره) باعث شده است که این روز به نمادی همیشگی برای حق طلبی و حمایت از مظلومین در نزد تمامی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.

جامعه اسلامی ایران و تمامی مسلمانان جهان در این روز بزرگ در کنار یکدیگر بر حق همیشگی جهان اسلام برای حاکمیت بر قبله اول مسلمین و بازگشت کشور فلسطین به دامن جهان اسلام تأکید می‌کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان که در هر دوره و مقطع زمانی با نام و رنگ و لعابی جدید نمایان می شود، نقش بر آب گردد.

امروز نیز با توجه به حمایت‌های روزافزون شیطان بزرگ از رژیم اشغالگر قدس و پیگیری معامله‌های کثیف و خائنانه برسر آرمان بلند جهان اسلام که با نام معامله قرن بر زبان دشمنان امت اسلام و برخی حاکمان خائن جاری است، اتحاد و انسجام بیش از پیش امت اسلامی برای خنثی سازی این توطئه جدید و دادن پیام محکم دندان شکن به دشمنان در درجه اول اهمیت و اولویت قرار دارد.

مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این روز بزرگ همراه با اقشار مختلف ملت شریف ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند تا پیام جاودانه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حمایت از مظلوم و مبارزه با رژیم ظالم و اشغالگر قدس را یک بار دیگر مورد تأکید و تأیید قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز