خبرگزاری کار ایران

به دنبال حذف هزینه حمل بنزین به جایگاه‌های سوخت ساحلی؛

بنزین گران شد اما فقط برای صیادان

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۲۵۲

مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه گفت: منصفانه نیست بنزین خودرو‌های لوکس دو و سه میلیاردی ۱۰۰۰ تومان باشد و صیادان مجبور به خرید هر لیتر بنزین با پرداخت پول اضافه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صیادان گناوه‌ای برای تهیه بنزین از جایگاه سوخت تعاونی صیادان گناوه مجبور به پرداخت پول اضافی هستند.

 مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه گفت: به دنبال ابلاغ بخشنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هزینه تمام شده جایگاه‌های سوخت ساحلی بالا رفته و صیادان باید هر لیتر بنزین را گران‌تر بخرند.

عبدالله بویراتی توضیح داد: قبلا صیادان گناوه‌ای مجبور بودند بنزین خود را از داخل شهر تهیه کرده و خودشان آن را تا ساحل حمل کنند. تعاونی صیادان گناوه برای رفاه حال صیادان و کاهش خطرات ناشی از حمل بنزین اقدام به تاسیس یک جایگاه سوخت در ساحل کرد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بنزین این جایگاه را مانند سایر جایگاه‌ها تامین می‌کرد.

او با بیان اینکه اخیرا بخشنامه‌ای مبنی بر برداشتن حمایت‌های شرکت ملی پخش از جایگاه‌های ساحلی ابلاغ شده، عنوان کرد: بر اساس این بخشنامه شرکت ملی پخش هزینه حمل بنزین را نمی‌پردازد و این باعث شده بنزین در جایگاه ساحلی گران‌تر فروخته شود.

مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه با بیان اینکه گران‌تر فروخته شدن بنزین باعث می‌شود صیادان دوباره برای تهیه بنزین به شهر بروند و به صورت ناایمن اقدام به حمل سوخت کنند، گفت: منصفانه نیست بنزین خودرو‌های لوکس دو و سه میلیاردی ۱۰۰۰ تومان باشد و صیادان مجبور به خرید هر لیتر بنزین با پرداخت پول اضافه شوند.

او با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ قایق‌دار در گناوه از  تصمیم اخیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی متاثر شده‌اند، عنوان کرد: ما از طریق مسئولان محلی از جمله مسئولان فرمانداری و استانداری پیگیر ماجرا هستیم و امیدواریم تامین سوخت جایگاه‌های سوخت ساحلی به روال قبل بازگردد.

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر با تایید این خبر که بخشنامه جدید باعث تحویل گران‌تر بنزین به جایگاه‌های سوخت ساحلی شده است، دلیل آن را بخشنامه کشوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دانست.

جعفر پور فرجودی (سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی) با بیان اینکه بر اساس قاتون ابلاغ شده از طرف هیات دولت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید بنزین را با قیمت هر لیتر 1000 تومان درب انبار تحویل مصرف‌کنندگان عمده بدهد به ایلنا گفت: شرکت ملی پخش قبلا به صورت حواله‌ای بنزین را به مصرف‌کنندگان عمده تحویل می‌داد، اما به‌ دنبال بروز برخی از سوء‌استفاده‌ها تصمیم بر این شد که بنزین درب انبار تحویل شود. این شرکت کاملا قانونی عمل می‌کند و مصرف‌کنندگان عمده باید هزینه حمل بنزین خود را از طرق دیگر و با هماهنگی نهادهایی مثل فرمانداری رفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز