خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری خرامه معوقات مزدی دارند/ شورای شهر: کمبود منابع مالی باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۲۰

جمعی از کارگران شهرداری خرامه در استان فارس از چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری خرامه می‌گویند که چهارماه دستمزد پرداخت نشده دارند و بیمه آنها نیز چندین ماه پرداخت نشده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های آنها به وجود آورده است.

الیاس کشاورز (رئیس شورای اسلامی شهر خرامه) با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری گفته است: چندین ماه حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری این شهر پرداخت نشده است.

به گفته وی؛ مشکلات مالی، نبود درآمد پایدار و عدم وصول مطالبات شهرداری مشکلات زیادی از جمله در پرداخت حقوق و مزایای کارگران برای ما ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: البته شهرداری مطالباتی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف طلب دارد که در صورت پرداخت این مطالبات می‌توانیم تا حدودی مشکلات مالی شهرداری و بخشی از حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت کنیم.

کشاورز با بیان اینکه شهرداری خرامه فاقد درآمد پایدار است، اضافه کرد: یکی از منابع درآمدی شهرداری می‌تواند صدور پروانه‌های ساختمانی باشد اما در شرایط رکود حاکم بر جامعه؛ شاید در هر یک ماه حداکثر چهار پروانه ساختمانی صادر می‌شود و درآمد حاصله پاسخگوی هزینه‌های جاری شهرداری نیست.

وی افزود: در جریان سیل اخیر اگر خدمات و فعالیت‌های شهرداری نبود میلیاردها تومان خسارت به مردم شهرستان می‌رسید و حتی برخی روستاهای خرامه به زیر آب می‌رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر خرامه بیان کرد: هیچ اداره و ارگان دولتی نیست که در پرداخت حقوق خود به کارکنان تأخیر داشته باشد اما در شهرداری خرامه به دلیل کمبود درآمد و برخی مشکلات دیگر؛ حقوق کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری خرامه با تأخیر چندین ماهه پرداخت می‌شود که این مسائل باعث کاهش کیفیت در ارائه خدمات به مردم نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز