خبرگزاری کار ایران

محجوب در همایش تجلیل از زنان کارگر:

زنان باید در کارآفرینی حرف اول را بزنند/ دولت باید از تعاونی‌ها حمایت مالی کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۸۱

دبیرکل خانه کارگر گفت: دولت اگر می‌خواهد تعاونی‌ها را برای بهبود زندگی کارگران به میدان بکشد، باید حمایت‌های مالی و اعتباری از آن‌ها انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در همایش تجلیل از زنان کارگر که در محل خانه کارگر تهران برگزار شد، اظهار داشت: زنان کارگر جایگاه بسیار رفیعی در جامعه دارند. این زنان در عین مشکلات فراوانی که دارند برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنان در حوزه کارآفرینی باید تلاش کنند، گفت: زنان باید بتوانند با تجمیع سرمایه‌های کوچک در حوزه کارآفرینی پیشرو باشند و حرف اول را بزنند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت تعاونی‌ها گفت: اتحادیه امکان ظرفیت این را دارد که در رساندن کالاهای مورد نیاز زندگی کارگران نقشی داشته باشند.

این فعال کارگری با اشاره به صحبت‌های اخیر وزیر در حوزه اتحادیه‌های امکان گفت: تعاونی‌ها برای اینکه بتوانند در این زمینه توفیق یابند اول باید مشکل نقدینگی‌شان را رفع کنیم. یا می‌توان کالا در اختیار تعاونی‌ها قرار داد و بعد مبالغ را از آن‌ها وصول کرد.

محجوب خاطرنشان کرد: دولت اگر می‌خواهد تعاونی‌ها را برای بهبود زندگی کارگران به میدان بکشد، باید حمایت‌های مالی و اعتباری از آن‌ها انجام دهد.

وی در پایان اظهار داشت: گویا دولت برای این طرح در نظر دارد ارز نیمایی یعنی ارز ۸ هزار تومانی در اختیار تعاونی‌ها بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز