خبرگزاری کار ایران

در جمع کارگران مطرح شد:

کارگران ستون واقعی رونق تولید هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۴۶

دبیر خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه جامعه کارگری استان همدان در کنار جامعه تولیدی و کارفرمایان آماده حرکت در جهت رفع موانع و مشکلات سد راه تولید است، گفت: ستون واقعی رونق تولید جامعه کارگری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چنگیز اصلانی با بیان اینکه خواهش ما از دولتمردان و مسولان امر این است که با مصرف کالای داخلی به اقتصاد کشور کمک کنند و یک نگاه حمایتی به جامعه کارگری و بازنشستگی داشته باشند، افزود: برای حمایت از این قشر لازم است همه ما که به نوعی با این جامعه بزرگ سر و کار داریم زبان گویا و گوش شنوای آنان باشیم تا بتوانیم با کمک هم و در کنار یکدیگر برای برون رفت از مشکلات این عزیزان اقدام‌های موثری را انجام دهیم.

اصلانی افزود: کارگران از جمله اقشار نظام هستند که در تمامی مراحل انقلاب نقش پررنگی داشته‌اند و بارها وفاداری خود را به نظام به اثبات رسانده‌اند اما در مقابل این همه ایثار و از خودگذشتگی به حقوق خودشان نسبت به سایر اقشار دست پیدانکرده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید و سخن رهبر انقلاب در دیدار با کارگران در ابتدای هفته کارگر اظهار داشت: کارگران بزرگترین حامی رونق تولید در کشور هستند. آنها در مراکز تولیدی و بخش خدماتی در رونق اقتصادی کشور نقش بسیار موثری دارند.

اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر دغدغه و تمرکز اصلی نمایندگان تشکل‌های کارگری بر روی امنیت شغلی متمرکز است چراکه این مولفه بیش از مولفه های دیگر به گسترش مشکلات جامعه کارگری دامن می‌زند و نبود آن مانع از مطالبه قانونی کارگران برای حقاق حقوق خود منطبق با قوانین کار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز