خبرگزاری کار ایران

دیدار برخی تشکل‌های کارگری از بیمارستان آتیه همدان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۲۷

به مناسبت هفته کار و کارگر و به منظور عیادت از کارگران بستری در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی این استان، مدیر درمان تأمین اجتماعی، خانه کارگر، رئیس شوراهای اسلامی کار همدان و سایر مسئولین با همراهی حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان) از کارگران بیمار بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در رابطه با روز کار و کارگر  اظهار کرد: کار در اسلام فی‌النفسه ارزش بالایی دارد؛ همانگونه که فرهنگ کار و کارگر در اسلام دارای جایگاه والایی است.

امام جمعه همدان بیکاری را عامل مهم شکل‌گیری مشکلات جوانان دانست و بیان کرد: مسئولین باید بیش از گذشته توجه به اشتغال‌زایی را در اولویت خود قرار دهند چراکه ریشه بسیاری از مشکلات جامعه بیکاری است.

در ادامه علیرضا صفری (مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان) با اشاره به اینکه بیمارستان آتیه همدان رتبه یک و بیمارستان غرضی ملایر رتبه چهارم کشوری، را در حوزه دفتر پرستاری کسب کرده‌اند، گفت: بیمارستان آتیه همدان در ۷۰ بیمارستان کشور دارای رتبه خوبی است. این بیمارستان جزو ۱۷ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در هلدینگ گردشگری سلامت قرار دارد و در سطح استان تنها چهار بیمارستان برای توریست‌درمانی گام برداشته‌اند. طی سال‌های اخیر با اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقای رتبه دفتر پرستاری بیمارستان آتیه از ۵۰ به چهار، ۳، ۲ و یک بوده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: نگاه سازمان به سمت درمان، ارتقای کیفیت خدمات، زیرساخت‌ها، هتلینگ بیمارستان‌ها، بهبود تجهیزات و جلب رضایتمندی مردم مثبت بود و هزینه‌کرد در این بخش را نوعی سرمایه‌گذاری تلقی می‌کند.

صفری با بیان اینکه هر ساله شاهد آمار عملکرد رشد افزایشی هستیم، اظهار داشت: در سال ۹۷ تیم پزشکی عمومی در مراکز ملکی ۱ میلیون ۱۵۵ هزار و ۴۸۷ نفر بوده که ۱۱درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است، دندانپزشکی ۷۱ هزار و ۲۵۵ نفر و ۵ درصد افزایش، پزشک متخصص ۳۴۷ هزار و ۲۸۸ نفر و ۹ درصد افزایش، کل مراجعین به پزشکان ۱میلیون ۵۷۴ هزار نفر و ۱۱درصد افزایش، داروخانه ۱میلیون ۱۲۴هزار و ۹۰۰نفر که ۱۵ درصد افزایش، آزمایشگاه ۱۶۶ هزار و ۷۵۹ نفر که ۲درصد افزایش داشته است که نسبت به سال ۸۸ می‌توان گفت ۱۵ درصد افزایش رشد داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان بعثت ۵۰۰ و بیمارستان آتیه ۱۵۶ تخت فعال دارد، گفت: تعداد بستری ما در طول سال در بیمارستان بعثت ۴۱ هزار و ۶۰۲ نفر است و این آمار در بیمارستان آتیه ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر است.

صفری افزود: استان همدان دارای ۲ بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی با ۲۸۸ تخت فعال است که از این نظر در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

دبیراجرایی خانه کارگر نیز در این مراسم با تاکید بر حفظ سرمایه تامین اجتماعی که متعلق به همه بیمه‌شدگان است، اظهار داشت: ثروت تامین اجتماعی بین‌النسلی است و برای آیندگان باید حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز