خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت عیدی کارگران پیمانی حمل و نقل پالایشگاه آبادان/ نماینده پیمانکار: منتظر دریافت سود مدیریتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۷۳

عیدی نزدیک به ۹۰ کارگر پیمانکاری بخش حمل و نقل «پالایشگاه آبادان» هنوز پرداخت نشده است. نماینده پیمانکار می‌گوید: برای پرداخت عیدی کارگران بخش حمل و نقل منتظر دریافت سود مدیریتی هستیم.

جمعی از کارگران پیمانکاری بخش حمل و نقل «پالایشگاه آبادان» که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری مشغول کارند، در تماس با خبرنگار ایلنا از عدم پرداخت عیدی خود خبر دادند.

به گفته این کارگران؛ عیدی سال جاری آنها هنوز پرداخت نشده است. آنها همچنین دستمزد بهمن ماه خود را روز سه‌شنبه (۲۱ اسفند) با تاخیر دریافت کرده‌اند.

کارگران پیمانکاری بخش حمل و نقل «پالایشگاه آبادان» در روزهای پایانی سال نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز هستند و می‌گویند: تاخیر در پرداخت عیدی‌ها نگران‌کننده است. همه کارگران قرارداد مستقیم عیدی خود را با مطالبات سال جاری دریافت کرده‌اند اما ما کارگرانی که تحت مسئولیت پیمانکار مشغول کاریم، هنوز امکان دریافت عیدی نداشته‌ایم.

سیروس افراشی (نماینده شرکت پیمانکاری مرتبط) با تایید عدم پرداختِ عیدی کارگران پیمانکاری گفت: برای پرداخت عیدی کارگران بخش حمل و نقل منتظر دریافت سود مدیریتی هستیم.

او با بیان اینکه همه اسناد مالی کارگران برای پرداخت عیدی از سوی شرکت آماده است، افزود: پرداخت عیدی به کارگران بخش حمل و نقل به زمان پرداخت سود مدیریتی از سوی پالایشگاه  بستگی دارد. اگر پالایشگاه قبل از پایان سال این پول را به شرکت پرداخت کند، شرکت نیز بلافاصله عیدی کارگران را پرداخت خواهد کرد.

او در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق بهمن ماه کارگران واحد حمل و نقل نیز گفت: حقوق بهمن ماه کارگران امروز پرداخت شده و دلیل تاخیر آن نیز ایرادات محاسباتی بود که در اضافه‌کاری کارگران بوجود آمده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز