خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

علت عدم نظارت بر اجرای تعهدات خریدار مخابرات چیست؟!/ کارکنان شرکتی در منگنه دشواری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۶۸

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران در نامه‌ای به رئیس سازمان خصوصی‌سازی، خواستار توضیح درباره علت عدم نظارت بر اجرای تعهدات مخابرات واگذار شده در قبال کارکنان بر اساس بند ۶ و۹ تصویبنامه ۸ اسفند ماه سال ۸۵ هیئت وزیران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج حلال خور (رئیس تشکل کارگری کارکنان مخابرات استان تهران) پس از نامه ۱۲ دی ماه خود به رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در نامه دیگری با اشاره به بند ۶ تصویبنامه ۱۶۳۹۵/ت/۳۶۵۴۴/ه مورخ ۸ اسفند ماه سال ۸۵ هئیت وزیران که اشاره می‌دارد کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به کارکنان اعم از حقوق و مزایا، بیمه، بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ و در تعهد شرکت واگذار شده قرار می‌گیرد؛ تصریح کرده که تعهدات مذکور از زمان خصوصی‌سازی مخابرات در سال ۸۸ اجرایی نشده است.

وی تاکید کرده عدم نظارت بر حسن اجرای تعهدات تصویبنامه مذکور که براساس بند ۹ مصوبه هئیت وزیران برعهده سازمان خصوصی‌سازی است باعث مغفول ماندن حقوق کارکنان شریف شرکت مخابرات ایران از سال ۸۸ شده و معضلات و مشکلاتی را برای کارکنان این شرکت ایجاد کرده است.

رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران در پایان نامه خود از رئیس سازمان خصوصی‌سازی خواسته است علت عدم نظارت بر حسن اجرای تصویب نامه هئیت وزیران بر اساس بند ۹ این مصوبه و پیگیری پرداخت حقوق مسکوت مانده کارکنان خدوم شرکت مخابرات ایران از زمان واگذاری را به انجمن صنفی کارکنان تهران اطلاع دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز