خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

مذاکرات بی‌نتیجه کمیته امداد و تشکل‌های کارگری برای دریافت واحدهای مسکن مهر/عملا اقدام خاصی انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۶۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: توافقی میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و وزارت راه و شهرسازی برای تحویل برخی واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان انجام شده بود که عملا اتفاق خاصی تاکنون نیفتاده است.

به گزارش ایلنا، سهیلا جلودارزاده (نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توافقی که میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و وزارت راه و شهرسازی برای تحویل برخی واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان شده بود، گفت: قرار بود چنین اقدامی انجام شود و کمیته امداد هم مذاکراتی با دولت در این مورد داشت اما اتفاق خاصی تاکنون نیفتاده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: همچنین ما هم به عنوان تشکل کارگری از راه‌های مختلف مذاکراتی با دولت برای دریافت واحدهای مسکونی بدون متقاضی داشته‌ایم اما در عمل به بخش واگذاری نمی‌رسد.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی واحدهای مسکونی بسیار نیمه کاره یا در مناطقی دورافتاده و با دسترسی سخت را پیشنهاد می‌کند، البته در دوره مهندس محسن نریمان مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید این مذاکرات تا حدودی به نتیجه نزدیک شده بود اما زمانی که این توافقات وارد سیستم اجرایی می‌شود، عملا هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: متاسفانه همکاری لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی انجام نمی‌شود و براساس گزارش اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقدامات صورت گرفته، هنوز عملا اقدام خاصی انجام نشده است.

جلودارزاده در پایان، گفت: تحقق چنین موضوعی می‌تواند کمک کننده به دولت، قشر ضعیف جامعه و کمیته امداد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز