خبرگزاری کار ایران

توضیحاتی سازمان مدیریت میوه و تره‌بار درباره درج گزارش «روایت مرگ فرزند نگهبان میدان میوه و تره‌بار آزادگان»

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۵۳

سازمان مدیریت میوه و تره‌بار استان تهران توضیحاتی را درباره درج گزارشی با عنوان «روایت مرگ فرزند نگهبان میدان میوه و تره‌بار آزادگان» به خبرگزاری ایلنا، ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان مدیریت میوه و تره‌بار استان تهران توضیحاتی را درباره درج گزارشی با عنوان «روایت مرگ فرزند نگهبان میدان میوه و تره‌بار آزادگان» برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد. متن کامل توضیحات که به امضای «محمدمهدی مسیحا» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این مجموعه رسیده، به شرح زیر است:

طبق بررسی‌های به عمل آمده، تاکنون هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر استفاده از مرخصی بدون حقوق از سوی این نگهبان محترم به مدیریت منابع انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار واصل نگردیده است.

با توجه به رویکرد انسانی و کرامت محور سازمان مدیریت میادین، با کارکنانی که مشکلات مشابه دارند نهایت همکاری و مساعدت مالی و اداری صورت می‌پذیرد، چنانکه نگهبان مذکور در سال گذشته علاوه بر مرخصی ۳۰ روزه استحقاقی خود، از سه روز مرخصی بیشتر نیز بهره‌مند شده و در سال جاری نیز برابر با مستندات موجود با درخواست‌های مرخصی ایشان نهایت همکاری صورت گرفته است که همه اسناد و مدارک آن موجود بوده و در صورت نیاز به مراجع ذی‌صلاح ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر، در متن خبر به نقل از مسوول منابع انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار سخنانی نقل شده که طی استعلام به عمل آمده، هیچ‌گونه مصاحبه حضوری یا تلفنی در این خصوص با ایشان صورت نگرفته است.

انتظار می‌رود آن خبرگزاری محترم بیش از انتشار اخبار از این دست صحت و سقم خبر را با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار مطحر نماید تا گزارش مربوطه با دقت مناسب تنظیم گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز