خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

همسان‌سازی حقوق یکی از اولویت‌های مهم صندوق بازنشستگان کشوری است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۳۱

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشستی با روسای کانون‌های بازنشستگی استان همدان گفت: پدر من بازنشسته دانشگاه است و من به خوبی با مشکلات بازنشستگان آشنا هستم و از عمق جان آن را درک می‌کنم و به همین دلیل نیز آستین همت بالا زدم تا عاشقانه برای شما عزیزان خدمت کنم.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی زاده گفت: تلاش ما در صندوق بازنشستگی کشوری فقط برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته نیست، بلکه خانواده آنها یعنی برای ۴- ۵ میلیون نفر است و این فعالیت‌ها برای افرادی است که صدایشان شنیده نمی‌شود و باید من حرف‌هایشان را بزنم.

تقی زاده گفت: مشکلات بازنشستگان را با عمق جان درک می‌کنم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از طریق مجراهای قانونی و با کمک دولت و مجلس آن را حل کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه من در مدت حضورم در صندوق، با کانونها و مدیران حدود ۲۰ استان نشست داشته و حرفهای آنها را شنیده‌ام، گفت: هدف ما این بود که کانونها را در محل فرهنگی خودشان ببینم و مطالبشان را بشنویم و خوشبختانه در بسیاری از مواقع ادبیات مشترکی بین ما وجود دارد.

تقی زاده با تاکید بر اینکه پس از پرداخت حقوق و مزایا، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمات بازنشستگان، بیمه تکمیلی درمان است، افزود: علی‌رغم محدودیت‌های قانونی به هر حال این خدمت ارائه شده و می‌شود و در کمتر جلسه‌ای بوده که با بازنشستگان در باره بیمه تکمیلی، صحبت نشود.

وی اظهار داشت: همه تلاش ما بر این بوده که برای تعیین شرکت بیمه‌گر، فرآیند اداری و حقوقی، به خوبی طی شود و حتی در مواقعی به عنوان فردی ناشناس، با حضور در محل بیمه آتیه‌سازان حافظ، مشکلات بازنشستگان را از نزدیک بررسی کردم که در دوره جدید بخش‌هایی از این مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

تقی زاده تاکید کرد: همه باید با همکاری و همدلی و با یک صدای واحد به دنبال طرح خواسته و انتظارات جامعه بازنشستگان باشیم، افزود: یکی از اولویت‌های ما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به ساخت و فعالیت خانه‌های امید در برخی استانها اشاره و توضیح داد: باید دید که انتظارات ما از خانه‌های امید چیست؟ اگر ما در این خانه‌ها سرمایه‌گذاری کرده و وقت خود را صرف آنها کنیم و نتیجه‌ای از آن حاصل نشود، راه‌مان را اشتباه رفته‌ایم.

وی اظهار داشت: ما باید به دنبال واگذاری بخش‌های خدماتی خانه‌های امید به کانون‌ها باشیم که این کار با تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق و مجمع عالی و کانون‌ها قابل پیگیری است.

تقی زاده افزود: درباره تورهای زیارتی و سیاحتی قرار است بازنگری مجددی صورت گیرد تا بتوانیم بسته‌های خوبی را ارائه دهیم که به زودی خبرهای خوشی در حوزه گردشگری خواهیم داشت.

تقی زاده ادامه داد: در حوزه بیمه درمان نیز برنامه‌های خوبی مورد توجه قرار گرفته تا ضمن اضافه شدن خدمات جدید به بیمه درمانی مکمل، فرآیندهای هزینه و پرداخت نیز کوتاه شده و بازنشستگان عزیز با سهولت بیشتر به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، توجه به بیماران خاص با توجه به نوع بیماری‌ها و هزینه‌های سنگینی که متحمل می‌شوند نیز جزو سیاست‌های درمانی و بیمه‌ای صندوق است.

تقی زاده در ادامه با اعلام اینکه کانونها باید با پویایی در دوره بازنشستگی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وارد شده و اثرگذار باشند، گفت: کانون‌هایی‌ که در مجموعه استان‌ها شکل گرفته‌اند حتما باید توانمند شوند تا بتوان در انجام فعالیت‌های مختلف صندوق، با برون‌سپاری نقش‌آفرینی کنند، کنار هم قرار گرفتن صندوق بازنشستگی کشوری و کانون‌های بازنشستگی و با هم‌اندیشی و تلاش بیشتر می‌توان در رسیدن به جامعه‌ای شاداب و بانشاط سهیم بود.

در این نشست صمیمی، روسای کانون‌های بازنشستگی استان همدان بر افزایش سقف بیمه عمر بازنشستگان، افزایش خدمات بیمه مکمل، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش سفرها برای بازنشستگان استان همدان تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز