خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

بیکار شدنِ کارگران در گروه صنعتی انتخاب/سخنگوی کارفرما: تعدیلی‌ها در «ارزیابی عملکرد» نمره نیاوردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۹۶

در روزهای گذشته چند صد نفر از کارگران کارخانه گروه صنعتی انتخاب واقع در شاهین شهر اصفهان تعدیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موج بیکارشدن‌های سال جدید در کارخانه‌های تولیدی به گروه صنعتی انتخاب در شاهین شهر اصفهان نیز رسیده‌است.

به گفته منابع خبری ایلنا، این کارخانه که تولیدکننده لوازم خانگی با برندهایی مثل «هایر» و «اسنوا» است، صدها نفر از کارگران خود را در ابتدای سال جاری تعدیل کرده‌است. این کارگران که قراردادشان تا پایان سال قبل بوده، از ماه گذشته بیکار شده‌اند.

یکی از این کارگران می‌گوید: سالها سابقه کار در این کارخانه دارم اما سال جدید قرارداد من را تمدید نکردند و بلاتکلیف و سرگردان مانده‌ام.

حمیدرضا غزنوی (سخنگوی گروه صنعتی انتخاب)  ضمن تایید خبر به خبرنگار ایلنا گفت: ما در شرکت به طور دائم، «پالایش نیروی انسانی» را انجام می‌دهیم و کارگرانی که تعدیل شده‌اند، کسانی بوده‌اند که در «ارزیابی عملکرد» نمره کافی نیاورده‌اند و قاعدتاً باید جای آنها را به افراد جدیدی داد که روحیه و انرژی بالاتری دارند.

وی البته تاکید کرد که کارگران تعدیلی فقط تا شب عید قرارداد داشته‌اند و خاتمه فعالیت آنها همزمان با پایان قراردادشان بوده‌ است. او تعداد کارگران تعدیلی را حدود سیصد نفر دانست و گفت: همه آنها تا آخرین روز قرارداد، در کارخانه بوده‌اند.

غزنوی امکان بازگشت به کار تعدیلی‌ها را رد نکرد و گفت: اگر شرایط فراهم شود ممکن است این کارگران به شرکت بازگردند و در پروژه‌های دیگر از آنها استفاده شود.

وی افزود: اگر مردم و مسئولان از کالای ایرانی حمایت کنند و تولید بالا برود ما نیز با این قبیل مسائل مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز