خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات مزدی کارگران نساجی قائمشهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۷۶

کارگران کارخانه نساجی شماره ۱ قائمشهر سه ماه معوقات مزدی دارند. مدیران کارخانه از پرداخت بخش‌هایی از این مطالبات خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از قرار معلوم پرداخت معوقات کارگران کارخانه نساجی شماره ۱ در شهرستان قائمشهر که حدود سه ماه است، آغاز شده است.

 پیش از این کمبود نقدینگی و نبودن امکانات مالی، دلیل دیرکرد در پرداخت معوقات کارگران اعلام شده بود و حالا مدیران این کارخانه که از حدود یک سال پیش به شهرداری قائمشهر واگذار شده، از پرداخت یک ماه از مطالبات مربوط به دی ماه آنها خبر می‌دهند.

از قرار معلوم؛ کارگران این کارخانه در پیگیری مطالبات معوقه خود روز شنبه هفته جاری مقابل ساختمان شهرداری قائمشهر تجمع کرده بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر گفته است: یک ماه از معوقات مزدی کارگران کارخانه نساجی شماره ۱ قائمشهر که مربوط به دی ماه می‌شد، دیروز به حساب کارگران واریز شد.

علی‌اکبر حسین‌زاده اظهار کرد: ما هم دل‌نگران حقوق کارگران نساجی شماره ۱ هستیم از همین رو اعتبارات مالی لازم برای پرداخت حقوق معوقه کارگران نساجی تامین شده است.

به گفته وی، براساس زمان‌بندی‌های انجام شده حقوق بهمن و اسفندماه حدود ۲۱۴ کارگر شاغل این واحد نساجی بزودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز