خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

رضایت‌‌مندی توده‌ها هدف انقلاب است/برای کمبودها باید راهکار ارائه داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۲۶

حسن صادقی گفت: انقلاب ما در چهلمین سالگرد خود به یک پختگی و بلوغ رسیده و باید کمبودهایی آن شناسایی و برای حل آنها راهکار ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: انقلاب ما در چهلمین سالگرد خود به یک پختگی و بلوغ رسیده که باید کمبودهایی آن شناسایی و برای حل آنها راهکار ارائه شود.

صادقی با بیان اینکه انقلاب ما حاصل یک جنبش آمیخته با مطالبات مذهبی است، گفت: این مطالبات برای رسیدن به یک جامعه مدنی که آزادی بیان و آزادی‌های فردی در آن به رسمیت شناخته می‌شود، ضروری بود. لذا شرایط برای رسیدن به یک جامعه آرمانی فراهم شد. جامعه آرمانی که مذهب خطوط کلی آن را ترسیم کرده است و دین در آن حاکمیت دارد.

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: انقلاب اسلامی براساس تئوری حضرت امام در 40 سالگی به مرز پختگی و آب‌دیدگی رسیده است. آرمان انقلاب همچنین مبارزه با فقر، ظلم و تعدی بوده است و باید در این راستا حرکت کرد. همچنین مبارزه با زیاده‌طلبی و زیاده‌خواهی که منجر به سقوط حکومت شاهنشاهی شد، از دیگر اهداف انقلاب است و حالا هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی نبود که صرفا در چارچوب مرزهای کشور تعریف شود بلکه تاثیرگسترده‌ای روی جنبش‌های منطقه‌ای و خارج از منطقه گذشت.

رییس  اتحادیه پیشکسوتان کارگری گفت: ما اگر بتوانیم انقلاب را براساس معیار اصلی آن که همان رضایتمندی توده‌هاست حرکت دهیم؛ به آرمان‌های آن دست پیدا می‌کنیم. یک آرمان دیگر انقلاب هم رفاه نسبی برای مردم است لذا اگر کمبودی در این بخش داریم باید آن را جبران کنیم. باید بگویم مردم تعهدات خود را به انقلاب اجرایی و تکمیل کرده‌اند.

وی در پایان گفت: امروز نیاز به یک بازخوانی درخصوص اهداف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و روابط بین‌الملل داریم حتی در حوزه گردشگری احتیاج به یک تحول داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز