خبرگزاری کار ایران

معاون اداری– مالی شهرداری مریوان:

کارگران در دپوهای زباله در معرض خطر و بیماری هستند/شهرداری درگیر بدهی‌های به‌جامانده از قبل است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۷۶

معاون اداری- مالی شهرداری مریوان با تاکید بر بدهی‌های به‌جامانده از دوره قبلی شهرداری، بر لزوم توجه به بهداشت و سلامت کارگران شهرداری تاکید کرد.

محمدعلی باغانی (معاون اداری- مالی شهرداری مریوان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وضعیت کارگران این شهرداری و چند ماه معوقات مزدی آنها گفت: رسیدگی به مسائل و پرداخت حقوق معوقه کارگران برای شهرداری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شهرداری مریوان درگیر بدهی‌هایی است که از دوره قبل به ارث برده‌است. امیدواریم به زودی مشکل این بدهی‌ها برطرف شده و معوقات کارگران پرداخت شود.

به گفته او، بدهی‌های قبلی موجب شده امروز کارگران از مشکلات بسیاری رنج ببرند که عدم پرداخت معوقات، یکی از این مشکلات است.

وی در ادامه به بحث ایمنی و مسائل بهداشتی کارگران پرداخت و گفت: معاینات ادواری کارمندان و پرسنل شهرداری این شهر متاسفانه بیش از دو سال است که انجام نشده که این امر نیز سلامت پرسنل به ویژه کارگرانی که در بخش‌های حساس این ارگان مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند را به مخاطره می‌اندازد.

معاون جدید اداری مالی- شهرداری مریوان تصریح کرد: بسیاری از پرسنل شهرداری این شهر باتوجه به فعالیت‌هایی که دارند ازجمله رفتگران و تمامی افرادی که در زمینه جمع‌آوری و دفع و دپوی زباله‌ها فعالیت می‌کنند، در معرض خطر جدی هستند؛ لذا بررسی سلامت جسمانی آنها نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

محمدعلی باغانی اظهار کرد: عدم فعالیت مسئولان بهداشتی برای انجام معاینات ادواری در دو سال  گذشته، نشان از بی‌توجهی به سلامت کاری پرسنل است و این امر نباید بیش از این ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نباید به خاطر کمبود بودجه، معاینات پزشکی به تعویق بیفتد و سلامت کارگران در معرض خطر قرار بگیرد، تصریح کرد: علاوه بر این، باید تمام شغل‌هایی که نیازمند داشتن وسایل ایمنی هستند، شناسایی شده و برای خرید تمام وسایل ایمنی در راستای حفظ سلامت کارگران اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز