خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هفت تپه خبر داد؛

مطالبات سال ۹۴ کارگران مجتمع هفت تپه پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۴۷

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از پرداخت مطالبات سال ۹۴ کارگران روزمزدی این واحد تولیدی خبر داد و گفت: طبق قرار قبلی دو ماه از مطالبات سال ۹۴ کارگران روزمزذی مجتمع نیشکر هفت تپه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از پرداخت مطالبات سال ۹۴ کارگران این واحد تولیدی خبر داد و گفت: طبق قرار قبلی دو ماه از  مطالبات سال ۹۴ کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه (به جز مطالبات یکی از پیمانکاران) پرداخت شد.

امید اسدبیک با اعلام این خبر گفت: مطالبات پرداخت شده به ماه‌های آذر و دی ماه سال ۹۴ کارگران روزمزدی مجتمع کشت و صنعت مربوط می‌شود که به جز کارگران یکی از پیمانکاران زیرمجموعه این شرکت، در حال حاضر همه کارگران مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در خصوص مشکل پرداخت نشدن مطالبات کارگران یکی از پیمانکاران نیز گفت: متاسفانه یکی از پیمانکاران همکاری لازم و قانونی در خصوص ارائه لیست کارگران برای پرداخت معوقات را انجام نداده است. بنابراین شرکت به دلیل ضایع نشدن مطالبات قانونی این گروه از کارگران  لازم دید تا زمان کامل شدن لیست، موقتا هیج اقدامی برای پرداخت مطالبات  آنها انجام ندهد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه به زودی مطالبات سال ۹۴ کارگران این شرکت پیمانکاری نیز پرداخت خواهد شد، افزود: البته رایزنی‌هایی صورت گرفته و جلساتی در این خصوص با مسئولان شهرستان برگزار شده و به زودی با رفع مشکل این پیمانکار، مطالبات کارگران باقی مانده نیز پرداخت خواهد شد.

اسدبیک در پایان اظهار داشت: کارگرانی که در خصوص پرداخت مطالبات سال ۹۴ خود ابهام یا مشکلی دارند به مسئولان و مدیران واحد محل فعالیت خود در مجتمع نیشکر هفت تپه مراجعه کنند. در این زمینه دستورات لازم به مدیران بخش داده شده است.

گفتنی است در مجتمع نیشکر هفت تپه حدود ۱۵۰۰ کارگر به صورت روزمزدی مشغول به کار هستند که در پیگیری معوقات ۲ ماهه سال ۹۴ خود مرتبا دست به اعتراض صنفی می‌زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز