خبرگزاری کار ایران

در بازدید «کارگروه بازرسی معادن» از معدن ذغال سنگ طبس مطرح شد:

در بحث ایمنی معادن کوتاه نمی‌آییم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۰۰۲

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید که در بحث ایمنی معادن جدی هستیم و به هیچ وجه از آن کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل بازرسی کار این وزارتخانه امروز(چهارشنبه/۱۵ شهریور) از معدن ذغال سنگ طبس بازدید کردند.

«احمد مشیریان» معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید امروز از معدن ذغال سنگ طبس گفت: در بحث ایمنی معادن جدی هستیم و به هیچ وجه از آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: شرکت کک طبس یکی از پروژه های مهم کشور در خصوص ایجاد اشتغال است و در وضعیت اقتصادی خانواده ها تاثیر بسزایی دارد.

همچنین «علی مظفری» مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این بازدید گفت: ایمنی کار درمعادن یکی از مهمترین مسایل مورد بررسی وزارت کار است و دراین خصوص آیین نامه ایمنی معادن با ۴۵۶ ماده  مطرح شده و شورای عالی حفاظت فنی این آیین نامه را مصوب کرده است.

مظفری افزود: اجرای این مهم برای تمام بهره برداران معادن از ضروریات است و اداره کل بازرسی کار نیز وظیفه نظارتی را دارد.

دیدار این دو مقام وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چارچوب ماموریت‌های جدید «کارگروه بازرسی از معادن» انجام می‌شود. این کارگروه اخیرا با هدف ایمن سازی معادن و کاهش حوادث کار تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز