خبرگزاری کار ایران

عضو شورای جدید شهر مشهد:

قراردادهای کارگران شهرداری مشهد باید شفاف‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۸۵

عضو شورای شهر پنجم مشهد می‌گوید: شورای پنجم مشهد قصد دارد جهت سیاست‌گذاری مدون و عدالت محور برای کارگران قراردادی، پیمانی و ... برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهد تا ابهاماتی که در خصوص روابط بین کارگران و کارفرماها وجود دارد به سمت شفافیت حرکت کند.

رمضانعلی فیضی، عضو شورای شهر پنجم مشهد به خبرنگار ایلنا گفت: اعضای شورای پنجم شهر مشهد در ابتدای کار خود خواستار شفافیت در خصوص قراردادهای کارگران سازمان شهرداری‌های هستند.

او ادامه می‌دهد: کارگرانی که با حداقل دستمزد، زیر خط فقر زندگی می‌کنند نباید بابت وضعیت قراردادی و مطالبه حقوق صنفی خود نگران باشند. لازم به ذکر است که نباید اجازه داد که در حق هیچ کارگری ظلمی صورت بگیرد.

منتخب مردم مشهد افزود: در آینده نه چندان دور زیرساخت‌هایی را برای ارتقاء وضعیت معیشتی و شغلی کارگران شهرداری مشهد اعمال خواهیم کرد.

فیضی با اشاره به سیاست‌هایی که باید در قبال کارگران شهرداری انجام شود خاطرنشان کرد: شورای پنجم مشهد قصد دارد جهت سیاست‌گذاری مدون و عدالت محور برای کارگران قراردادی، پیمانی و ... برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهد تا ابهاماتی که در خصوص روابط بین کارگران و کارفرماها وجود دارد به سمت شفافیت حرکت کند.

عضو شورای شهر مشهد در مورد دریافت کاغذ سفید امضایی که پیمانکاران شهرداری مشهد از کارگران دریافت می‌کنند، گفت: همه تلاش اعضای جدید شورای شهر مشهد این است تا همه جوانب عدالت در حقوق کاری را در برخورد با کارگران اعمال و به تومار و مطالبات کارگران همه اصناف رسیدگی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز