خبرگزاری کار ایران

جمعی از شرکتی های مخابرات:

جناب وزیر! تعلل تا کِی/ مهلت مجلسیان به مخابرات مدتهاست تمام شده

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۵۸

شرکتی های مخابرات می گویند: مخابرات بحث تبدیل وضعیت آنها را که مدتها پیش از این مطرح شده بود، همچنان پُشت گوش می اندازد.

در روزهای گذشته، شرکتی های مخابرات پس از سفر وزیر ارتباطات به ژنو برای شرکت در اجلاس جامعه جهانی اطلاعاتی، با ایلنا تماس گرفتند و از وعده های توخالی این وزارتخانه انتقاد کردند.

این کارکنان که اکثر آنها مدارک دانشگاهی عالی دارند و سالهاست با قراردادهای موقت برای شرکت مخابرات کار می کنند، خطاب به وزیر مخابرات گفتند: تا چه زمانی قرار است در اجرای مصوبات و آیین نامه ها تعلل کنید و با وجود این که مجلس خیلی پیش از این از شما خواسته بود که اقدام به تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف شرکتی های مخابرات نمایید، باز هم هیچ کاری نکنید.

این کارکنان با بیان این که در هفته های گذشته بسیاری از ارگان ها و نهادها از جمله بخش هایی از شهرداری اقدام به تعیین تکلیف کارکنان پیمانکاری خود کرده اند؛ افزودند: ماههاست که از همه کانال ها مطالباتمان را مطرح می کنیم و با وجود تاکید صریح مجلس مبنی بر تعیین تکلیف ما، مخابرات حتی حاضر به اجرای طرح طبقه بندی هم نیست.

لازم به ذکر است در ماههای گذشته، کارکنان شرکتی مخابرات بارها از شهرهای مختلف به تهران آمدند و تجمعات اعتراضی برگزار کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز