خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی:

بازارهای اقتصادی با صندوق های بازنشستگی معنا پیدا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۵۶

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : بازارهای اقتصادی با صندوق های بازنشستگی معنا پیدا می کنند چرا که این دسته از صندوق ها و موسسات عهده دار تامین مالی، سپرده گذاری و سرمایه گذاری هستند و در دوران سالمندی مستمری پرداخت می کنند.

به گزارش ایلنا،  حجت ا...میرزایی در نشست با سفیران جمهوری اسلامی ایران در خارج ازکشورکه در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد، از سفیران حاضر در نشست خواست در دیپلماسی اقتصادی به سرمایه گذاری خارجی و افزایش صادرات توجه ویژه ای داشته باشند .

وی بر نوسازی صنعتی با تعامل جهانی دربعد انتقال دانش و فناوری تاکید کرد و گفت : ٤٠تا٦٠درصد این تکنولوژی باید در داخل ساخته شود .

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین بر شناسایی بازارهای مناسب خارجی جهت صادرات محصولات پتروشیمی، فولاد و لبنیات اشاره کرد و گفت: صدور خدمات فنی و مهندسی و استفاده از خدمات مشاوره خارجی مورد تاکید است .

میرزایی به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای جهت آماده سازی نیروها به بازار کار اشاره کرد و یاد آور شد: نیازمند زمینه هایی برای مبادله کارشناس با سایر کشورها هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز