خبرگزاری کار ایران

انتظار کارگران اخراجی «شهرداری تاکستان» برای بازگشت به کار

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۸۷۷

پس از گذشت حدود ۹ماه از اخراج ۷۵ نفر از کارگران شهرداری تاکستان، هنوز این کارگران برای بازگشت بکار ودریافت مطالبات معوقه خود معطل مانده اند.

کارگران اخراجی شهرداری تاکستان با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: در مرداد ماه سال گذشته قرارداد کاری ۷۵نفر از همکاران آنها پس از خاتمه تمدید نشد و در نتیجه این تعداد از کارگران اخراج شدند.

این کارگران بابیان اینکه همان زمان  شهرداری تاکستان علت این اخراج ها را عدم نیاز عنوان کرده بود، افزودند با شکایت اخراج شدگان به اداره کار  متاسفانه تا به امروز حدود نه ماه است که معطل رای اداره کار برای بازگشت بکار ودریافت مطالبات معوقه خود هستیم.

برپایه این اطلاعات در حال حاضر نزدیک به نه ماه از این ماجرا می‌گذرد اما هنوز تمامی کارگران اخراج شده نتوانستند به کار سابق خود بازگردند.

گفته می شود کارگران اخراجی  در حال حاضر۸ماه است تحت پوشش بیمه بیکاری هستند و نگرانند که با ادامه این وضعیت نتوانند برای مدت زیادی با این شرایط بتوانند زندگی کنند.

یکی از کارگران این واحد تولیدی در توضیح این ماجرا گفت: همکارانی که اخراج شدند بین ۶ تا ۱۶ سال سابقه کاری داشتند و در زمان اخراج کارفرما به آنها وعده داد که در صورت بهبود شرایط همه آنها را دوباره استخدام خواهد کرد.

از قرار معلوم کارگران اخراج شده شهرداری تاکستان در نُه ماهی که اخراج شده‌اند در جستجوی کار به واحدهای صنعتی و خدماتی زیادی مراجعه کرده‌اند اما به دلیل شرایط سنی که دارند تا این لحظه هیچ کاری برای آنها پیدا نشده است.

گفتنی است مرداد ماه سال گذشته (۹۵) ۷۵ نفر  از  مجموع ۱۵۰ کارگر خدماتی شهرداری تاکستان که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «پاکراه» در استان قزوین مشغول بکارند ، با حداقل ۷ سال سابقه کار به دلیل عدم نیاز از سوی کارفرما اخراج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز