خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر کار با مردم شهرستان بردسیر مطرح شد؛

در خواست نماینده مردم بردسیر از وزیر کار برای مشخص شدن وضعیت کارگران قند بردسیر

کد خبر : ۴۷۷۸۹۸

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزیر کاربه مشکلات صنفی کارگران کارخانه قند بردسیر شد.

به گزارش ایلنا، «شهباز حسن پور» بعد از ظهر پنجشنبه (۲۴ فروردین ماه) در دیدار وزرای کار،تعاون و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات با مردم شهرستان بردسیر که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد،خواستار رسیدگی وزیر کاربه مشکلات صنفی  کارگران کارخانه قند بردسیر شد.

به گفته وی؛ ۶۰۰ کارگر کارخانه قند شهرستان بردسیر تعیین و تکلیف شده اند که امید می رود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به مشخص شدن وضعیت مابقی ۳۵ کارگر  اقداماتی را انجام دهند.

او با اشاره به اینکه سیلاب سال گذشته بیشترین خسارات را به شهرستان بردسیر وارد کرد، افزود: علارغم همه مشکلات، مردم شهرستان بردسیر با امکانات اولیه نهایت همکاری را با دولت یازدهم داشته اند.

وی به وحدت و انسجام حاکم در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم رسیدگی جدی مسئولان به مشکلات مردم جنوب کشور تاکید کردند و فرمودند که این وظیفه‌ی قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که به فکر مردم باشند.

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پس از سیلاب در شهرستان بردسیر، مسئولین استان سریعا در منطقه حاضر و خدمات خوبی صورت گرفت که توانست رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد اما امید می رود وزرای کار،تعاون و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تصویب بودجه سیلاب استان کرمان در هیات دولت بیش از پیش توجه داشته باشند.

حسن پور ضمن قدردانی از دولت یازدهم و اقدامات صورت گرفته در سطح کشور و استان، یاد آور شد: ۶۰۰ نفر از نیروهای کارخانه قند شهرستان بردسیر تعیین و تکلیف شده و امید می رود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به مشخص شدن وضعیت ۳۵ کارگر باقی مانده اقدام  کنند.

وی همچنین خواستار اعطای تسهیلات ارزان قیمت جهت خوداشتغالی در مناطق محروم و دور افتاده استان شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز