خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم خبرداد:

حذف مصوبه تعیین سقف حقوق مدیران از متن برنامه ششم

کد خبر : ۴۶۹۳۱۵

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه می‌گوید مصوبه مربوط به تعیین سقف حقوق و دریافتی مقامات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به همراه کلیه تبصره‌های آن از برنامه ششم توسعه حذف شد.

«محمد خدابخشی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشـت:‌ مصوبه مربوط به تعیین سقف حقوق و دریافتی مقامات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به همراه کلیه تبصره‌های آن  از برنامه ششم توسعه حذف شد.

خدابخشی افزود: پیش از این شورای نگهبان مصوبه مجلس در ماده ۳۸ برنامه ششم را مغایر قانون اساسی و نظام اداری صحیح عنوان کرده بود و به آن ایراد گرفته بود که با اصرار مجلس بر نظر قبلی خود در این رابطه، این مصوبه جهت داوری بین مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

سخنگوی کمیسون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه درنهایت مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر شورای نگهبان را با این استدلال که جای چنین مصوبه‌ای در قانون برنامه نیست، تایید کرد و افزود: بر این اساس مقرر شد با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام کل ماده ۳۸ و تبصره‌های آن که قاعده‌گذاری برای پرداخت حقوق مدیران، مقامات و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود، از متن برنامه ششم حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز