خبرگزاری کار ایران

به دنبال شکست مذاکرات صنفی با کارفرما صورت گرفت:

تهدید کارکنان شبکه مترو لندن به شروع اعتصاب

کد خبر : ۴۴۵۲۵۸

کارکنان شبکه مترو لندن و عضو دو اتحادیه بزرگ کارگری انگلیس با توجه به شکست مذاکرات صورت گرفته با کارفرمایان خود، تهدید کردندکه از بعد از ظهر روز یکشنبه آینده اعتصاب فلج‌کننده 24 ساعته را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا،  کارکنان شبکه مترو لندن و عضو دو اتحادیه بزرگ کارگری انگلیس با توجه به شکست مذاکرات صورت گرفته با کارفرمایان خود، تهدید کردندکه از بعد از ظهر روز یکشنبه آینده اعتصاب فلج‌کننده 24 ساعته را آغاز خواهند کرد.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، کارکنان شبکه مترو لندن و عضو دو اتحادیه کارکنان 'شبکه ریلی، دریایی و حمل ونقل' (RMT ) و انجمن 'کارکنان حقوق بگیر حمل ونقل (TSSA) قرار است که صبح روز شنبه مجددا مذاکرات یاد شده را سر بگیرند و در صورت به نتیجه نرسیدن گفت‌وگوها از ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه به مدت 24 ساعت دست از کار خواهند کشید.

در صورت بروز این اعتصاب، مردم لندن در روز دوشنبه که اولین روز کاری هفته است، با مشکلات جدی برای رفت‌وآمدشان مواجه خواهند شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده در جریان این اعتصاب، فعالیت بیشتر ایستگاه‌های مترو در مرکز لندن متوقف می شود.

در همین حال، صادق خان شهردار لندن و عضو ارشد حزب کارگر، از دو اتحادیه یاد شده خواسته است که هر سریع تر به بحث اعتصاب خاتمه دهند.

این دو اتحادیه به حذف 900 فرصت شغلی و تعطیل شدن شمار زیادی از گیشه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌های مترو شهر لندن معترض هستند.

بر اساس آمارهای منتشرشده، در شبانه‌روز بیش از 3 میلیون نفر از شبکه مترو لندن استفاده می کنند.

در همین حال هزاران تن از خدمه پروازی شرکت هواپیمایی 'بریتیش ایرویز ' نیز قرار است از روز سه شنبه آینده اعتصابی دو روزه را شروع کنند.

اعتصاب خدمه پرواز بریتیش ایرویز نیز در اعتراض به وضعیت حقوقی شان صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز