خبرگزاری کار ایران

تعداد کارگران قند یاسوج به 30 نفر رسیده است/ انتظار کارگران قدیمی برای بازگشایی مجدد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۶۶۸

رئیس شورای اسلامی کار کارخانه قند یاسوج می گوید در نتیجه مشکلاتی که از دو سال پیش آغاز شد امروز تعداد کارگران این کارخانه از 200 نفر به حدود 30 کارگر کاهش یافته است.

«بیژن معبودی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: کارخانه قند یاسوج به علت سوء مدیریت و بدهکاری به سیستم بانکی نتوانست از دو سال پیش به تولید خود ادامه دهد در نتیجه امروز از کارخانه ای که در سال‌های گذشته بیش از 200 کارگر داشت هم اکنون تنها 30 کارگر باقیمانده است.

معبودی افزود: از این 30 کارگر در حدود 20 نفر از رسمی و الباقی دارای قراردادهای یک ماهه هستند که در بخش‌های نگهبانی، باغبانی، اداری و مالی مشغول کارند.

رئیس شورای اسلامی کار کارخانه قند یاسوج در خصوص سوء مدیریت‌هایی منجر به تعطیلی کارخانه شد، افزود: از سال‌های گذشته که در حدود 80 درصد از سهام کارخانه به علت بدهی به در اختیار بانک تجارت قرار گرفت، سوء مدیریت‌ها شدت گرفت و از سویی شکر مورد نیاز برای ادامه تولید محیا نشد، البته همه این اتفاقات در زمانی بود که سایر کارخانه‌های قند در تامین شکر خام خود موفق بودند.

معبودی با اشاره به وعده مدیریت کارخانه مبنی بر بازگشایی کارخانه از اواسط امسال، افزود: ظاهرا مدیریت کارخانه تصمیم گرفته دوباره کارخانه را راه اندازی کند که البته اگر این اتفاق صورت بگیرد امیدواریم دست کم امکان بازگشت به کار کارگران بیکار شده باسابقه فراهم شود زیرا بسیاری از آنها به دلیل روی آوردن به دست فروشی نتوانستند از مزایای بیمه بیکار برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز