خبرگزاری کار ایران

نمونه منصور گیلان هم تعطیل شد/ بیکاری 40 کارگر

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۸۹۰

منابع خبری ایلنا در استان گیلان از تعطیلی کارخانه نمونه منصور گیلان ( ام دی اف )در لوشان خبر می‌دهند.

منابع خبری ایلنا با اعلام این مطلب افزودند: سال گذشته پس از چند ماه کاهش در ظرفیت تولید، مدیریت کارخانه به صورت رسمی اعلام کرده بود که خط تولید را به حالت معلق در می‌آورد و در نهایت فروردین ماه سال جاری (95)کارخانه تعطیل شد.

برپایه این اطلاعات تعطیلی این واحد تولیدی منجر به بیکاری ناگهانی و بلاتکلیفی بیش از 40کارگر باسابقه این واحد تولیدی شده است. در حال حاضر بجز تعدادی کارگر که مسئولیت محافظت از کارخانه وماشین آلات ان را بر عهده دارند هیچ کارگر دیگری در این واحد تولیدی شاغل نیست.

از قرار معلوم مدیریت این واحد تولیدی، کمبود تسهیلات و مشکلات بازار فروش را دلیل اصلی این تعطیلی عنوان کرده است.

در همین رابطه یکی از کارگران کارخانه نمونه منصور گیلان(ام دی اف لوشان) به ایلنا گفت:با گذشت بیش از دو ماه از تعطیلی کارخانه هنوز کارفرما با کارگران اخراجی تسویه حساب نکرده  است .

این کارگر افزود:همچنین به دلیل بدهی های مالی کارفرما به تامین اجتماعی امکان برقراری بیمه بیکاری برای کارگران اخراجی وجود ندارد.

به گفته وی، آنچه باعث تاخیر در تامین منابع مالی کارخانه شده است طولانی شدن روند پرداخت و دریافت اعتبارات مالی کارخانه است.

این کارگر در خاتمه تصریح کرد ؛شرکت نمونه منصور گیلان ( ام دی اف ) نیز یکی از بنگاه‌های اقتصادی متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا است که در شهرک صنعتی جمال آباد لوشان واقع شده و از زمان تشکیل پرونده قضایی برای اختلاس ۳ هزار میلیاردی رسیدگی به امور این واحد صنعتی با نظارت مراجع قضایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز