خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اقتصاد مقاومتی باید منجر به رشد بهره وری شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۰۱

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفقیت برجام را یکی از موفقیت های تاریخی کشور دانست و گفت: توانمندسازی نیروی کار و تبدیل منابع انسانی به سرمایه های انسانی ارزش آفرین و سهم بری عادلانه عوامل تولید در ارزش افزوده ایجاد شده از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود .

به گزارش ایلنا، سید حسن هفده تن در نخستین روز از دومین گردهمایی سه روزه آموزشی و توانمند سازی مدیران کل اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در ساری در حال برگزاری است، افزود : اگر برنامه برجام به سرانجام نمی رسید اقتصاد کشورمان در چنگال تحریم های ظالمانه در حال خفه شدن بود و اکنون بستر رشد اقتصادی برای کشورمان فراهم شده است .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  اقتصاد مقاومتی ، نوعی از اقتصاد است که بتواند از درون با کمک نوآوری و رشد بهره وری عوامل تولید کالاهای استاندارد ، مطلوب،سبک و با کیفیت بالا را تولید کند. اما اگر همین تولید تعامل فعال و پویایی با اقتصاد جهان نداشته باشد قطعا نمی تواند سهم ارزشمندی را از اقتصاد جهانی کسب کند . به همین دلیل است که موضوع اقتصاد درون زای برون گرا مطرح می شود . اقتصادی که بتواند ضمن مقاومت در برابر تکانه هایی که از اقتصادهای منطقه ای و بین المللی به اقتصاد بیمار وارد می شود به رشد های مطلوب دست پیدا کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و ر فاه اجتماعی یاد آورشد : توانمندسازی نیروی کار و تبدیل منابع انسانی به سرمایه های انسانی ارزش آفرین و سهم بری عادلانه عوامل تولید در ارزش افزوده ایجاد شده از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود .

وی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم ظرفیت های بالنده ای در تشکل های کارگری و کارفرمایی وجود دارد که اگر در پیاده سازی برنامه ها و اجرا از آن ها استفاده کنیم قطعا دستیابی ما به اهداف طراحی شده بسیار آسان تر خواهد بود .

هفده تن خاطرنشان کرد : اگر اقتصاد بیمارگونه جهان متحول شود انسان های نویی باید پا به عرصه مدیریت جهانی بگذارند . یکی از دانشمندان بزرگ می گوید سخت ترین وبزرگترین کاری که مدیران ارشد می توانند انجام دهند تغییرنگاه و رویکرد مدیران و مردم در جامعه است که اگر موفق شوند این نگاه و رویکرد را تغییر دهند قطعا در دستیابی به اهدافشان موفق می شوند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز