خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی:

تحول اساسی حوزه IT سازمان تامین اجتماعی در دوسال آینده

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۱۵

مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی، توسعه فناوری الکترونیک را یکی از راهبردهای مدیریتی این سازمان عنوان کرد و گفت: در دو سال آینده حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی متحول می‌شود.

به گزارش ایلنا،  مهندس «سید ابوالحسن پورحسینی» در جریان بازدید خود از نحوه اجرای طرح پرونده الکترونیکی در شعبه تأمین اجتماعی اشکذر به عنوان شعبه پایلوت استان یزد گفت: در حال حاضر ۴۰ طرح IT در سازمان تأمین اجتماعی در حال مطالعه است که تعدادی درحال انجام وتعدادی دیگر در حال مطالعه برای اجرای آن در آینده است.

وی اجرای طرح خدمات غیر حضوری پرداخت حق بیمه، ارسال لیست، نامنویسی متمرکز، دریافت فیش حقوقی وحکم مستمری بگیران، کارت هوشمند دفترچه‌های درمانی و پرونده الکترونیکی بیمه شدگان را از جمله طرح مهم سازمان تأمین اجتماعی در حوزهIT برشمرد.

پورحسینی افزود: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر تکریم بیمه شدگان، در وقت وهزینه مخاطبین وشرکای سازمان که نیمی از جمعیت کشور هستند، صرفه جویی می‌شود.

همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد در این بازدید اظهار امیدواری کرد با تلاش کارکنان سازمان شاهد رشد وپیشرفت برنامه‌های کلان وخدمت مطلوب‌تر به مخاطبان باشیم.

محمد صابری اظهار داشت: استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در مرکز کشور وهمچنین وجود زیر ساختهای لازم در حوزه فن آوری اطلاعات، بستر مناسبی برای اجرای طرحهای حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز