خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در پارس جنوبی مهار شد

شامگاه روز گذشته بازهم یک انبار ضایعات در منطقه ویژه عسلویه طعمه حریق شد.

. به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس اعلام کرد که شب گذشته محل دپوی ضایعات چوب که در مسیر شهر بیدخون قراردارد دچار حادثه آتشسوزی شده است.

از قرار معلوم محل این اتشسوزی در انتهای بزرگراه سیراف و خارج از محدوده فنس منطقه ویژه پارس جنوبی قراردارد.

در توضیح این حادثه کمیته بحران منطقه ویژه پارس اعلام کرد: این آتش سوزی در ساعت ۱۸: ۱۸ روز (دوشنبه ۲۰ مهرماه) به مرکز آتش نشانی منطقه ویژه اعلام شده است که دقایقی پس از این اعلام آتش نشانان به منطقه اعزام و علیرغم شدت وزش باد که کار کنترل حریق را مشکل می‌کرد با دو ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی منطقه ویژه پارس آتش به کنترل کامل آتش نشانان در آمد.

گفتنی است که دست‌کم حادثه شب گذشته سومین حادثه آتشسوزی است که بدون هیچ تلفاتی از ابتدای سال جاری در منطقه ویژه عسلویه اتفاق می‌افتد.

پیش‌تر در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری انبار بزرگ متعلق به شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی گسترده شد و در حادثه دوم که به فاصله چند روز در تاریخ بیست و هفتم همین اتفاق افتاد قسمتی از «پتروشیمی پارس» آتش گرفت.

البته پیش از این در آذر ماه سال گدشته (۹۳) ساختمان مرکزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (برج شهید تندگویان) دچار آتش سوزشده است.

کد خبر : ۳۱۲۹۴۸