خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در مورد حادثه ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۶۳

به دنبال وقوع حادثه در شرکت ذوب آهن اصفهان و کشته و مجروح شدن 9 نفر از کارگران این واحد صنعتی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای بر ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه تأکید کرد.

به گزارش  ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن اطلاعیه صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بدین شرح است:

در روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در ایامی که تعلق به مولی‌الموحدین امیرالمومنین، علی علیه السلام دارد؛ شاهد حادثه مولمه و غیرقابل پیش بینی انفجار در کارخانه ذوب آهن اصفهان بودیم. با کمال تأسف و تأثر سه نفر از کارگران مخلص و خداجوی عرصه تولید در این حادثه فاجعه بار جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شش تن نیز با سوختگی و جراحت مواجه شدند.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی خدمت‌گذار به قشر عزیز و مخلص کارگر؛ این حادثه را به محضر خانواده معزز این سه کارگر مرحوم و قاطبه کارگران عزیز و مدیریت کارخانه ذوب آهن اصفهان، این تلاش‌گران عرصه تولید تسلیت عرض می‌نماید.

بی شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان از دست رفته مرضی حضرت حق بوده و با توجه به اینکه آنان در مسیر خدمت به جامعه اسلامی و نظام تولید در کشورمان جان شیرین خود را از دست داده‌اند از جایگاه ویژه‌ای در سرای باقی برخوردار خواهند بود انشاء الله.

سازمان تأمین اجتماعی ضمن همدلی و همدردی مجدد با خانواده درگذشتگان، تمام تلاش خود را در جهت بهبود و سلامت مجروحین این حادثه مبذول خواهد داشت. در این شب عزیز که شب تنفیذ مقدرات امت اسلامی و سومین شب قدر می‌باشد، برای درگذشتگان آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان محترمشان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز